بازدید 6697

حال بد بیمارستانهای غرب مازندران

کد خبر: ۳۷۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷ 03 February 2014
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعطیلی یک بیمارستان در منطقه کتالم رامسر بر اثر مشکلات ناشی از بارش سنگین برف خبر داد.

قاسم جان بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پشکی نیست و مربوط به دانشگاه آزاد است و اخطار لازم برای بازگشایی به مسئولان آن داده شده است.

وی علت تعطیلی این بیمارستان را لغزندگی جاده و بارش سنگین برف اعلام کرد و گفت: به این دلیل پزشکان نتوانستند در بیمارستان حاضر شوند.

جان بابایی اظهار داشت: بر اثر بارش برف، مشکل اصلی درمانگاههای غرب استان، مسدود بودن راههای ارتباطی و قطع آب و برق بوده است و به دلیل مشکل راههای ارتباطی و کمبود پزشکو مشکلات سوخت در برخی بیمارستانها مجبور شدیم بیماران را بجاجا کنیم.

جان بابایی گفت: مشکل آب و گاز و برق بیمارستان چالوس نیز با حمایت دستگاههای مختلف از جمله فرمانداری حل شده و اکنون مشکل ارتباطی و حمل و نقل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:21 دستگاه خودرو به بیمارستانهای غرب استان اعزام شده است و به هر بیمارستانی حدود چهار دستگاه خودرو مجهز و کمک دار داده شده است.

وی اظهار داشت: همچنین امکاناتی مثل نان و پتو به بیمارستانها داده شد تا مشکلاتشان کمتر شد و ستاد بحران نیز در دانشگاه تشکیل شده است.

جان بابایی افزود: عمده مشکلات از این پس و با سرما و یخبندان شروع می شود و در این راستا، امکانات از شرق به غرب مازندران ارسال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآورشد: بیمارستان چالوس وضعیت خوبی ندارد و باید سریعتیر اعتبارات مورد نیاز برای تاسیس بیمارستان جدید جذب شود.

وی اظهار داشت: ساختمان جدید از نظر ساختمانی کامل شده ولی از نر تجهیزات و پرسنمل مشکل دارد که باید تامین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل