بازدید 3692

ایران با تهدید آمریکا دست از غنی‌سازی نمی‌کشد

کد خبر: ۳۷۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰ 25 January 2014
نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه ایران با تهدید آمریکا دست از غنی‌سازی نخواهد کشید، گفت: مجلس توافق نهایی بدون غنی‌سازی صنعتی را تصویب نخواهد کرد.

به گزارش فارس؛ محمدصالح جوکار در خصوص اظهارات برخی از مقامات اروپایی از جمله وزیر امور خارجه این کشور درباره برچیده شدن تأسیسات هسته‌ای ایران در توافق نهایی گفت: هر توافقی در عرصه سیاست خارجی کشور باید بر طبق قانون اساسی به تصویب مجلس برسد.

وی افزود: مجلس بدون حتم هیچ توافقیت را بدون آنکه منافع ملی کشور در آن لحاظ شده باشد تصویب نخواهد کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: توافق نهایی اگر در آن حقوق ملت ایران از جمله غنی‌سازی در آن رعایت نشده باشد از سوی مجلس به تصویب نخواهد رسید.

جوکار گفت: آقای جان‌کری اگر تصور می‌کند که سخنان وی می‌تواند بر فضای سیاسی کشور و درخواست‌های به حق ملت ایران تأثیرگذار باشد باید در نگاه خود تجدیدنظر کند.

وی افزود: مذاکره ایران و 1+5 به منظور برطرف کردن برخی از ابهام‌ها صورت گرفته است و ایران به هیچ عنوان به دنبال این نیست که بخواهد شرایط غرب را در برنامه هسته‌ای خود اجرا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه ایران تحت هیچ شرایطی از حق غنی‌سازی دست نخواهد کشید، ادامه داد: آمریکایی‌ها هم بدانند که نمی‌توانند با زبان زور با ملت ایران صحبت کنند و هیچگاه این زبان زور نتیجه نداده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی