بازدید 3478

عرضه قلیان تابع مقرارت خاص است

کد خبر: ۳۰۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸ 27 February 2013
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران در خصوص برنامه‌های استان برای ساماندی مراکز تفریحی که اقدام به عرضه قلیان برای مشتریان می‌کنندف گفت: با کسانی که خلاف قانون عمل کنند، برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، محمد علی عرفان منش، مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران در خصوص برنامه‌های استان برای ساماندی اماکن و مراکز تفریحی که اقدام به عرضه قلیان برای مشتریان می‌کنند، اظهار داشت: در راستای عرضه قلیان متولی‌ وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه عرضه قلیان تابع مقرارت خود است و وزارت بهداشت و دستگاههای دیگر در چارچوب قوانینی با افرادی که از قانون تعدی کنند، طبق مقررات برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت، افزود: عرضه قلیان تابع مقررات که ابلاغ شده است؛ در واقع عرضه قلیان تابع مقرارت خاص خود است.

عرفان منش با بیان اینکه کاری فرهنگی و اجتماعی انجام دادیم و در فیروزکوه طرحی را به تصویب رسانیم که مبنایی برای  ساماندهی مراکز تفریحی شده و به تمام فرمانداری‌ها ابلاغ شده است، ادامه داد:  بحث عمرانی، کاربردی، ساماندهی فرهنگی و اجتماعی مراکز تفریحی صورت گذرفته است تا مردم بتوانند در مراکز تفریحی حضور پیدا کرده و ایامی خوش در نوروز سپری کنند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران گفت: طرحی جامع برای ساماندهی اماکن و مراکز تفریحی و کارگروه تخصصی در این راستا برای ایام نوروز تهیه شده و طبق سنوات گذشته بحث ساماندهی اماکن و مراکز تفریحی را در دستور کار داریم.

وی افزود: در ایام نوروز آن‌هایی که زیر مجموعه میراث فرهنگی و صنفی بوده باید اعلام آمادگی کامل برای پذیرش در قالب طبیعت‌گردی و ارائه کننده خدمات به مسافران در استان داشته باشند و کارهای دقیق در زمینه امدادی و پلیس راه آمادگی کامل دارد.

عرفان منش با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی به صورت عبوری از استان تهران وجود دارد که تدابیر لازم برای آنها نیز پیش بینی شده است چرا که در تهران در نوروز آمادگی داشته تامسافران با نشاط و راحتی به نقاط مختلف کشور بروند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی