بازدید 32205
رجزخوانی مردگان سیاسی با پشتگرمی آمریکا:

حملاتمان علیه ایران را تشدید می‌کنیم

کمتر از یک روز پس از آن که وزارت خارجه آمریکا، رسما گروهک منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی ایالات متحده بیرون آورد، مریم رجوی، سرکرده این گروهک وعده داده اقدامات علیه ایران را تشدید می‌کند. وی همچنین تصمیم آمریکا را به منزله «زندگی دوباره» گروهک خود معرفی کرده است.
کد خبر: ۲۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱ 29 September 2012
کمتر از یک روز پس از آن که وزارت خارجه آمریکا، رسما گروهک منافقین را از لیست گروه‌های تروریستی ایالات متحده بیرون آورد، مریم رجوی، سرکرده این گروهک وعده داده اقدامات علیه ایران را تشدید می‌کند. وی همچنین تصمیم آمریکا را به منزله «زندگی دوباره» گروهک خود معرفی کرده است.

به گزارش «تابناک»، پس از اعلام رسمی دولت آمریکا، مبنی بر خروج نام گروهک منافقین از لیست گروه‌های تروریستی ایالات متحده، سرکرده این گروهک در مصاحبه‌ای با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» از برنامه‌های آتی این گروهک سخن گفته است.

در این مصاحبه، مریم رجوی با بیان اینکه اقدام آمریکا، توازن قوای گروهک منافقین را با جهان تغییر خواهد داد، گفته است: از این پس، این گروهک فعالیت‌های ضدنظام خود را در ایران تشدید کرده و تلاش بیشتری برای براندازی نظام جمهوری اسلامی صرف خواهد کرد.

او همچنین اظهار امیدواری کرده که گروهک منافقین بتواند از این پس بیش از گذشته خواسته‌های خود را به گوش دیپلمات‌های کشورهای جهان برساند و حمایت آن‌ها را برای براندازی نظام ایران جلب کند.

رجوی در ادامه مدعی شده، گروهک وی ارزش‌ها و اهداف دمکراتیک را دنبال می‌کند!

به هر روی، وی در حالی از دمکراسی و ارزش‌های انسانی سخن می‌گوید که حتی هنوز هم با وجود خروج گروهکش از لیست تروریستی آمریکا و اتحادیه اروپا، مقامات سیاسی کشورهای گوناگون غربی، نگرانی‌های جدی خود را نسبت به نقش حقوق بشر اعضای این گروهک توسط سرکردگانش ابراز می‌دارند.

اما نکته مهمتری که باید به آن توجه داشت، تضاد آشکار سخنان رجوی با دلایلی است که دولت آمریکا برای بیرون کردن نام گروهک وی از لیست تروریستی به آنها استناد کرده است.

بنا بر این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا ادعا شده از آنجا که این گروهک در بیش از یک دهه گذشته، مرتکب هیچ کار تروریستی نشده، دولت آمریکا تصمیم گرفته در تصمیم پیشین خود درباره این گروهک تجدیدنظر کند.

اما هنگامی که رجوی اعلام می‌کند، اقدامات خود را در ایران و با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی تشدید می‌کند، این امر به جز تلاش این گروهک برای تشدید اقدامات تروریستی خود در خاک ایران، چه معنای دیگری می‌تواند داشته باشد؟

آیا در سابقه این گروهک، می‌توان اثری از اقدامات مسالمت آمیز و سیاسی یافت تا با استناد به آن، سخنان رجوی را به اقدامات سیاسی تعبیر کرد و یا آنچه در سه دهه از سوی این گروه انجام گرفته، صرفاً ترور و جنایت علیه شهروندان ایران بوده است؟

در کنار این امر، باید توجه داشت که بنا به اسناد افشا شده در شماری از مطبوعات معتبر آمریکایی، خروج نام این گروه از لیست گروه‌های ترویستی آمریکا، تنها با دادن رشوه‌های کلان به سیاستمداران آمریکایی و فعالیت‌های لابی‌گرانه انجام گرفته است؛ از جمله مشهور‌ترین این سیاستمداران می‌توان به «تام ریج»، وزیر امنیت داخلی در کابینه جورج بوش و «نیوت گینگریچ»، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.

به این ترتیب، آشکارا مشخص است که ایالات متحده، خود به خوبی از ماهیت واقعی این گروهک آگاه است و تصمیم به خارج کردن نام آن از لیست گروه‌های تروریستی، جز با هدف افزایش فشار‌ها و اقدامات خصمانه علیه ایران انجام نگرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱۱
انتشار یافته: ۱۱۰
به مریم خانوم بگو کی بشه بچه های اطلاعات تورم بگیرن.
خلاصه هر کی اونا دید بگو اندازه دهنت حرف بزن.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
آیا آمریکا حافظه تاریخ رو هم میتوانه پاک کنه ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
احتمالا امریکا می خواهد با خارج کردن گروه منافقان از فهرست توروریستی شروع به حمایت های علنی از انها بکند.
و سپس همان بلایی که این روز ها سر سوریه درمیارند رو سر ایران درارند...یعنی با کمک منافقان و یک مشت تندرو و بی دین دیگر از نقاط دیگر جهان به ایجاد ناامنی و تنش در ایران دامن بزنند...
سيد مجيد حسيني ازنوجاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
چرا بچه هاي اطلاعات بگيرنش. انشاءالله كه خدا بگيرش. (خدا از رو زمين برش داره)- سيد مجيد حسيني ازنوجاني
احسان
| France |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
مورچه چیه که کله پاچش باشه
آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نتونستن بکنن مریم رجوی که هیچه.
مهرداد
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
مستند گزارش سازمان مجاهدین خلق به صدام رو در مورد تاثیر سلاح های شیمیایی شون رو مردم ایران رو هرگز فراموش نمی کنم. اینها از شیطان هم پست ترند و فکر نمی کنم پست تر از این انسان ها در کل تاریخ بشریت وجود داشته باشد.
امریکا همه اصول انسانی را به بازی گرفته، البته به همین زودی تاوان این بازی ها خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
خوب شما چرا از حیوان درنده خو توقع داری به اصول انسانی احترام بزاره ؟!
گروه بزرگ منافقین = یک مگس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
به نظرم منفورتر و پست تر از اونا وجود نداره.
اعمالشون تا به حال گویای پستی آنهاست.
کتک زدن یک هموطن در سرزمین دشمن چه معنایی جز رذالت و حماقت میتونه داشته باشه.
مرگ بر منافقین وطن فروش.
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
مرگ و ننگ جاودان بر همه وطن فروشان
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
به نظر شما این منفی زنا خودشون منافق نیستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
ننگ بر وطن فروشان منافق
شتر در خواب بیند پنبه دانه . مردم اگر با حکومت مشکل دارند دلیل نمی شود که به منافقین یعنی نوکران حلقه به گوش صدام معدوم که قاتل بسیاری از جوانان این مرز و بوم بود، اجازه قدرت نمائی دهند. این گوی ،این هم میدان رجوی های خائن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
مردم با حکومت مشکلی ندارند دوست عزیز
اگه هم کسی مشکلی داشته باشه با بعضی از سیاستمدارانه
همه ایران رو دوست دارن
جمهوری اسلامی ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
به خدا مردممون با همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی ای که دارن از آرمانهای نظام و ارزشهای های اون لحظه ای کوتاه نمیان هر متجاوزی به کشورمون دست از پا خطا کنه گور خودشو تو منطقه با دستای خودش کنده
تابناک چرا اجازه میدی این شخص خیلی راحت بگه مردم ایران با جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند؟ پس حضور 31 میلیونی در انتخابات اخیر مجلس چی بود؟ حضور چند ده میلیونی در راهپیمایی های چند سال اخیر چی بود؟ از نظر ایشون مردم چه کسانی هستند؟
از طرف خودت صحبت کن
با سلام
خدا را شکر که در این آخرین ایام زندگی ننگین و نکبت بار منافقین ؛ ارتباط آنها با شیطان بزرگ علنی و آشکار شد و دیگر حچت برای خودشان هم تمام شد.
دیگر چگونه میخواستیم امریکا و منافقین با هم رسوا شوند.
الزاني لا ينكح الا زانية او مشركة والزانية لا ينكحها الا زان او مشرك
ازدواجتان مبارک.
الحمد الله الذی جعل اعدائنا من الحمقا.
والسلام
كساني كه به اين دريوزگي افتاده اند چه چيزي را ميخواهند اثبات كنند.؟ نفرين بر اين مزدوران نگون بخت فريب خورده
گروهگ منافقين بويي از شرف و انسانيت نبرده اند
اینه مثل یه سری بچه سوسولا هستند که فحش میدن و فرار میکنند ...

عرضه ندارن بیان جلو ... اونا بارها ماهارو آزمایش گردند و میدونند الان مثل زمان ناصرالدین شاه نیست ، امروز بچه های ما شیر متولد میشن و نیازی به پرورش شیر نداریم ...

امروز خون حسین ابن علی ع در روح و روان بچه های ما گرمی داره
اونها ترسشون الان نیست
اونا از لحضه ای میترسن که آقا و صاحب عصر عج ظهور میکنه اون موقعه ای که همه آنها متلاشی می شوند ...
ما که داریم بهشون می خندیم
و میگیم اونها فراوان به ما لطمه زدند و میزنند ولی ما تلاش میکنیم و می سازیم ...
اين كار آمريكا دوباره ثابت كرد كه حقوق بشر آمريكايي فقط يك شعاره كه هر وقت لازم باشه ازش استفاده مي كنه . هر وقت لازم باشه تروريست ها دمكرات ميشن !
منطق آمریکا همینه دیگه .
شیطان صفت اند و برای اهدافشان خوب را بد و بد را خوب می کنند اما ما این راه را ادامه خواهیم داد با قدرت هم ادامه خواهیم داد . حق یک راه دارد و باطل هزاران .
راه ما راهی است که شهدا پیموده اند و منافقان خون ریز ، القاعده و ...... نمی توانند سد ما بشوند چراکه اربابان انها اگر می توانستند کاری کنند خودشان ان غلط را می کردند ولی خدا را شکر آمریکا هنوز که هنوزه هیچ غلطی نکرده است جز اینکه دستش را به خون این ملت رنگین کرده است و با افتخار با ضحاک های زمانه دست اخوت می دهد.
هم آمریکا و هم اینا و هم همه باید تصوراتشان را عوض کنند تا توی قلب مردم جایی داشته باشن که هیچکدوم فعلا ندارند. تشدید می کنیم یعنی چی می خوان چه کنن لوله گاز کشورشون را بزنن یا لوله آب و نیروگاه برقو منفجر کنن. یا جاسوسی کنن و دوباره ترورکنن؟ این کجاش هنره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
منافقین با جنایاتی که مرتکب شده اند هرگز در قلب مردم جایی نخواهند داشت. هرگزززززز
رذل تر و پست تر از این گروه در تاریخ بشریت وجود نداشته
خانم ابریشم چی به شما می گویم اگر ملت ایران باکلیه مخالفین نظام ازسلطنت طلب گرفته تا بقیه گروهها مذاکره کند مطمئن باشید باخیانتی که درجنگ کردید این ملت بجز بامحاکمه ونابودی شما آرام نمی گیرد.ضمنا"باتوجه به اینکه ازدواج شما بارجوی ازنظر شرعی اشکال دارد لذا شمارا به نام شوهر شرعی تان نام بردم
این که کاری نداره. شکر خدا ایران اینقدرا قدرتمند شده که با یه حمله هوایی کلشون رو به درک بفرسه.همونطوری که ترکیه شمال عراق رو بمبارون میکنه هیچ کس هم هیچی نمیگه.
شما انروز كه كشورتان در جنگ بود و در كنار دشمن قرار گرفتيد تمامي شانس هاي خود را از بين برديد.
فقط ممكن است خسارت وارد كنيد و كينه ملت را بخود تشديد كنيد.
بنيانگزاران اين سازمان هيچوقت باور ميكردند اين سازمان در كنار امريكا قرار بگيرد.
سياست پدر مادر نداره اما نه اينطوري.
بابا شرم کنید. ننگ به شما. واقعا آدم میمونه تو کارتون!!!!!!!!!!!!!! این همه جوونای دسته گل این مملکت رو ترور کردید، آبروی آدمیزاد رو بردید.
سگ کی باشه؟مگه ما مردیم؟اسمش روشه یه گروهک در مقابل یک کشور؟؟!!!!!!!!!
از کی تا حالا مردگان متحرک شده اند ؟؟
کی بشه یک روز تو رو مثل ریگی بیارن ایران
اینجا کسی منتظر شما نیست
ولي خدا وكيلي اگه سربازاي گمنام امام زمان مسعود و مريم رجوي رو بتونن زنده دستگير كنن عجب بازتابي ميتونه تو دنيا داشته باشه
انشالله به همين زوديها
مزدوران جنایتکاری که دستشون تا ابد از خون مرد و زن و کودک این سرزمین مقدس پاک نمیشه همیشه در ذهن هر وطن پرست با شرفی منفور و ملعون هستن..برای اینکه ذهن تار عنکبوت گرفته این مزدوران کمی روشن بشه بد نیست عکس های حماسه مرصاد رو مروری داشته باشند..
اونایی که منفی میدن یا ایرانی نیستن ویا وطن فروشن و از اراذل و اوباش همون منافقین هستن شک نکنید و حتماً مسلمان هم نیستن چون مسلمان وطن فروشی نمی کند وهم وطنانش را به قتل نمی رساند واز این گروهک حمایت نمی کند خدا لعنت شون کند واز روی زمین این منافقین را بردارد زیرا منافق از کافر بدتر است زیرا کافر تکلیفش مشخص است ولی منافق را نمی شود بدرستی تشخیص داد لعن الله علی القوم المنافقین
منافقام یه خائنن مثل صدام که به روی مردم کشور خودشون اسلحه کشیدن کشتن و خیانت کردن پس عاقبت اینام مثل صدام میشه
مرگ بر منافقین. نمی دونم چه کسانی منفی میدن!!!!
وای ترسیدم....
برو گم شو مریم خانم با اون گروهک
تورو چی به براندازی نظام اسلامی
در جنگ احزاب نوين اين تفاله ها را كم داشتن
بخوانيم و عمل كنيم واعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا را و ضمن حفظ هوشياري ، براي اعتلاي جمهوري اسلامي منتظر فرج تلاش و از خودگذشتگي كنيم .
ما فرززندان آرش و پیروان مولایمان علی(ع) هستیم .
غیرت و شرافت ایرانی اجازه نفس کشیدن به هیج متخاصمی را نخواهد داد .
خفه شو ملعون کثیف .
مبهوتم از این همه پررویی گروهک کثیف منافقین که حتی به خودشان هم رحم نمی کنند درسته که مردم از دست این گرانیها کلافه شده اند اما همگی از خدا می خواهند که هیچ وقت این گروهک کثیف از انزوا خارج نشند
کی هست اصلا این؟ شما میشناسین..مریم رجوی نمیشناسم...
كلمه اي مناسب تر از منافق زيبنده اين پست فطرتان روزگار نبود
ياد سگ گوريل انگوري افتادم خودش هيچ جنمي نداشت هر جه کارش گير مي کرد انگوري را نشان ميداد آخه آدم ناحسابي زماني که تو ايران خونه تيمي داشتين و کلي مثلا هوا دار و کشور درگير جنگ بود چه غلطي کردين غير از کشتن مردم بي گناه که حالا اونور نشستين حرف مفت مي زنين ،شما بارها از مردم ايران تو دهني خوردين اين بارهم روش بدبخت اون مسعود گور به گور شده که گنده تو بود و اون صدام چه عرضه اي از خود نشان دادند که حالا تو زن مي خاي نشون بدي در ضمن دستگيري ریگي رو يادت نره اميدوارم به ياري امام زمان و سربازاي گمنامش تو همه عين موش به دام بيفتي ، بدبخت تروريست تو اون سازمانت سالهاست مردين مواظب باشين با سبيل شير بازي نکنين خو داني توصيه ميکنم اين چند روز باقي مونده از عمرت را تلف نکني آخرت که نداري لااقل يکجا بتمرگ و زندگي ننگين خودت رو سر کن تا روزي که بعذاب خدا گرفتار بشي ، درضمن خيلي نفهمي که هنوز نفهيمدي ملت ايران از مرگ نمي ترسن البته همه می دونن تو و اربابت از چی می سوزین
کسایی که توی جنگ دست تو دست دشمن گزاشتند دارن خیانتشونو بیشتر ثابت می کنند.مرگ بر منافقین
زنده باد ايران
دلم برای این بنده خدا می سوزه!!!
اهای پشه مگس سوسک کرم خاکی انگل
شما تو چشم مردم ایران اینجوری هستین
همیشه آویزون این اون هستین
بابا صدامتون مرد دنبال بابا جدیدی هستید
این منافقین در زمان جنگ به هم وطنان خود رحم نکردنند چه برسه به این زمان امیدوارم مسولین نظام فکر اساسی بکنند . به امیدی نا بودی منافقین
خیانت سازمان مجاهدین هرگز از خاطره ملت ایران پاک نمی شود. چه آمریکا بخواهد و چه نخواهد
براي آمريكا خيلي خيلي متاسفم، واقعا همين قدر مي فهمند؟!
از يك طرف مردم شريف ايران را تحريم مي كند و از طرف ديگر گروهك تروريستي و خودفروخته ي منافقين را كه حتي به خودشان هم رحم نمي كنند از ليست سياه خارج مي كند!!!
اينست دموكراسي آمريكايي؟!
اينست تعريف و تمجيد آقاي اوباما از ملت بزرگ ايران؟!
اين گروهك ضد ايراني، خائن، خود فروش، وطن فروش، نوكر صدام، تروريست، بي فرهنگ و اسفل السافلين ... در ميان مردم ايران كمترين جايگاه و اعتباري ندارند و كوچكترين غلطي نمي توانند بكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
من هم برای امریکا متاسفم. این عمل حکم یک انتحار دیپلماتیک براي آمريكا دارد. خيلي خيلي متاسفم، واقعا همين قدر مي فهمند؟
مریم خانم ظرفاتو شستی بپا شوهرت کتکت نزنه
به قول شاعر که میگه گروهک بزرگ و خیلی بزرگ جنابعالی به یه ترقه ما ( ایران) میترکه میره هوا
آفرین پس بشین ظرفاتو بشور
ماهیت شما برای همه ی ایرانی ها مشخص و معلوم است آنقدر کوچک هستید حتی گروهک هم برای شما بسیار زیاد است کهتر از کاه...
چه غلطا !! مردم ایران تو سخت ترین شرایط هم وطن خودشون به یه مشت بی شرافت وطن فروش که فقط بلدن با ترور رعب و وحشت ایجاد کنن نخواهند داد مرگ بر منافقین وصدام هنوز هم شعار ماست
خانم مریم رجوی عجب زمانه ای است!!! روزی با فریب خورده هایت بر ضد منافع امریکا وعلیه مزدوران امریکا در کشور مان مبارزه می کردید حال ورق برگشته !!! با امریکا بر ضد ملت ایران هم قسم شده وخود مزدور امریکا شده اید درست چرخشی 360درجه !!!! واین تنها به خاطر برآورده نشدن مطامع شخصی ومادی شما وامثال شما توسط ملت شریف ایران است وشما بخاطر مقام با بزرگترین دشمن ملت ایران( امریکا،صدام ملعون) همدست شدید وجوانان میهن نمان را به خاک وخون کشیدید وحاضرید به خاطر مقام دوروزه جان ومال وشرف وخاک وناموس وحتی خودتان را دراختیار هوسبازان پولدار بگذارید. برادر زن من که یتیم هم بود در عنفوان جوانی 18سالگی خدمت سربازی بدست همین منافقین کوردل به شهادت رسید .ای منافقین مطمئن باشید شما هیچ جایگاهی در کشور وبین ملت ایران نداشته وندارید ونخواهید داشت مرگ بر منافقین خانه به دوش وآواره خاک توسرتون که زباله دانهای کشورهای اروپایی رستوران شماست .
آدم بشو نیستند
ولی نباید این آشغال ها را از نظر امکان فعالیت های تروریستی در داخل ایران دست کم گرفت. اینها در آمریکا توسط سیا آموزش های تروریستی دیده اند و هیچ بعید نیست که توسط سیا با هویت های جعلی یواشکی روانه ایران بشوند تا در ایران باز دست به خرابکاری بزنند. باید دقیقا فعالیت های آنها را رصد کرد تا بهنگام بتوان آنها را به تله انداخت و ترتیبشان را داد.
حالا دیگه این جاسوسه فاسد هم برای ما رجز خوانی می کند انشاالله او هم سرنوشتی بهتر از بقیه جاسوسان به درک واصل شده نخواهد داشت
منافقها که از اول پست بودن و الآن پست تر شدن ولی ننگ بر دولت امریکا باد که از این تروریستها علنا حمایت می کند
اسکلت ته قبر به حرف آمده!
با سلام و احترام. خیلی دور نیست سالهای ابتدائی انقلاب و رفتارها و شعارهای این گروهک که در مقاطعی همگام با دشمن و در برخی اوقات جلو تر از دشمن عمل می کرد و در اکثر اوقات جز خیانت و جنایت عنوانی برای آن نمیشود که متصور شویم. از ایالات متحده که خیلی توقعی نیست ایکاش ساسیون ما با تدبیر بیشتری این گروهک را به یخ بندان وجودیش باز گرداند. امید است از تجربیات سیاسیون پخته تر بهتر استفاده شود.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست!!
حتی حیف از نام مگس که روی شما وطن فروشان بزارم
ملعون کمترین و مودبانه ترین لغتی است که میتوان به آنها نسبت داد.
درود بر ایرانی آزاده
آقاجری حجت
واقعا این موجودات با اراجیفی که می بافند و دلارهایی که بابت آن می گیرند مگر کار دیگری بلدند غیر از خیانت و جنایت ؟
از لیست آمریکا در آمدید. از لیست سیاه مردم ایران چطوری می خواهید در بیاید؟
جای تعجب نیست همیشه حقایق همدیگر رو پیدا می کنند و باطل ها نیز همینطور. ولی آن مسعود درگاه شیطان بزرگ بداند که مغضوب درگاه الهی خواهد بود هرچند در قیامت هم نخواهد فهمید و ان شاء الله در دوزخ جاودان خواهد بود.
جند الشیطان هم از این غلطا زیاد میگفت ولی چی شد رفت زیر خروارها خاک.
هرچند اینها منافقین خائنینی کثیف هستند و لکه ی ننگی هستند در تاریخ اما دلم برای این معدود متوهم های طرفدارشون میسوزه که نمیدانند طرفدار چه گروهک نفرت انگیزی هستند.
چند بار نوشتم و پاک کردم . فحشی نیست که به این منافقین بشه داد و دلم و خنک کنه و بشه تو تابناک هم گذاشت . خودتون چند فحش پیدا کنین . ممنون
صد رحمت به شغال و کفتار... روی همه وطن فروش ها و مزدورها رو سفید کرده اند این نابکارها
منافقین خلق بزرگترین خیانت را به ایران کرده اند ، یعنی در بحرانی ترین شرایط کشور که زمان جنگ بود ، در کنار رژیم بعث قرار گرفتند و به مردم خود خیانت کردند .
ایران باید با تعامل با عراق باقیمانده این گروه جنایتکار وخاین را بدون هیچگونه مسامحه تحویل بگیرد ودر محضر وجدان عمومی محکمه نماید تا چهره پلیدشان آشکارتر شود.
امریکا داره با دم شیر بازی می کنه.
قسمت اول:بردولت معززجمهوري اسلامي واجب است :1-جنايتهاي اين گروهكهارا درمحاكم جهاني باارائه اسنادومدارك طرح وازحقوق خانواده هاي داغدارميهنمان جانبداري نموده وآنهابه جزاي اعمالشان برساند2-حمايت يك دولت مدعي حقوق بشرراازاين سازمان تروريستي به اطلاع جهانيان ازطريق سازمان ملل برساند
قسمت دوم:وبه تمامي انسانهاي آزاديخواه درتمام ممالك ودولتهاي منصف اعلام گرددكه ديگرازهرنيروي تروريستي حمايت كردن آزاداست لذابرمانيزواجب است نسبت به تسليح وحمايتهاي مالي ومعنوي نهضتهاي آزاديبخش ومظلوم جهان اقدام نماييم .قسمت سوم:ومابدلايل ذيل ازاين گروهك بيزاريم .1-ايجادآشوب دربدوانقلاب درميهن عزيز 2-ترورهاي كوروبي معني مردم عادي درمقابل خانواده آنهاومسئولان ميهن عزيز3-جاسوسي درزمان جنگ به نفع دشمن ايران كه به خاك ماتجاوزكرده بود4-ربودن واغفال فرزندان مردم ايران كه ازسنين پاييني برخورداربودن براي تقويت مقاصد تروريستي سازمان5-بازجويي وشكنجه اسراي ايراني دراستخبارات صدام6- مشاركت باعوامل صدام دركشتار برادران كردوشيعه عراق 7-هدايت وتشويق دشمنان ايران براي تحت فشارقراردادن مردم ايران 8- جاسوسي بعدازجنگ ازمراكز حساس مملكتي به نفع صهيونيستها9-مشاركت درآدم ربايي وقاچاق وتروردانشمندان ايراني وهزاران خيانت سازمان يافته اي كه ازحوصله اين بحث خارج است
همه ی این کامنتها کار یک نفر است در تابناک. چون همه شبیه به هم هستند.
شماها هیچ جایگاهی در بین مردم ایران ندارید خائنین وطن فروش فاسد از خدا بی خبر
حیف نام مریم که برای این زن
تا حالا هیچ غلطی نتونسته بکنه از این به بعد هم همچنین
شما سرسوزنی توی ملت ایران جا ندارید .اینقد شما خون آشام هستید که رو جنایتکارترین انسانهاراسفید کردید.مطمانن انشاا... شما آرزویتان رابه گورخواهید برد.مثل اون ریس جنایتکارتان انشاا...
اومدیم و پیش شرط ایران برای مذاکره با آمریکا تحویل سرکردگان این گروهک و محاکمه ی آنها در ایران شد،اون وقت چی؟
با سلام این گروهک کثیف منافق بابا مردم خوب ایران اصلا توجه نکنید به یاری خدا همانجور که از عراق با خفت و خواری بیرون شدن از روی کره زمین هم نیست و نابود میشن اصلا درموردشون حرف نزنین خدا میدونه با منافق چیکار کنه
مرده های خبیث مزدور صدام و غرب فکر می کنند زنده شده اند
فکرکنم این دفعه باآمریکایی ها ازدواج کرده آنهم ازدواج سازمانی چون این خوکهای کثیف برای رسیدن به اهداف پلیدشان ازهروسیله ای استفاده می کنند
مریم رجوی وقتی خودشو یه مفتی میدونه وروابط انچنانی را مباح میدونه قبله براش فرق نمیکنه ووو حتی چند شوهر گزینی را پس...
نخود،نخود، هرکه رود خانه خود!!!بیوه های صدام تمام شرایط امریکایی بودن را داشتند.سرانجام هم به قبرستان ابدی و مهد تروریست در امریکا بازگشتند.اصلا تعجبی ندارد.اونها چشمه آخر در یوزگی و حقارت خود را با فحاشی به دکتر مهمانپرست باتفاق سلطنت طلبان اجرا کردند.البته این عمل زشت را قرار بود خود امریکاییها انجام دهند که دیدند خیلی رسوا میشوند در دنیا.گفتند از شما بی آبروتر و بی شرفتر در کره زمین وجود ندارد ،کتک زدن دیپلمات ارشد ایرانی هم انجام بدین،دو روز بعد شما را از لیست خارج میکنیم!!! و اینکار شنیع را مثل آب خوردن انجام دادند تا بی تفاوت ترین ایرانی هم بداند و با اطمینان بگوید:مرگ بر امریکا حامی درجه یک تروریست ها.
ای امریکای پست میخوای دوباره مردم ایران رو به کشتن بدی بابا حقوق بشر بابا ازادی بابا ملت متمدن همون غرب وحشی بمونین
رجوي مگر ايران مال باباته كه مي خواي قدرتو بدست بگيري؟ اين حكومت متعلق به مردم است
مرده سیاسی هیچ وقت دیگه زنده نمیشه
من با اطمینان میگویم اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می نشاند.
امام خمینی (ره)
چه برسه به اینها
من هنوز حسرت روزهای ابتدایی حمله آمریکا به عراق رو مخورم که چرا از شلوغی و جو رسانه ایی او زمان به نفع خودمون استفاده نکردیم و همون زمان تو همون اشرف با چند تا حمله هوایی و زمینی محدود کار این مجاهدین ابلیس رو یکسره نکردیم.چقدر گفتم هیچ کس گوشش بدهکار نبود!
بعد این شیاطین که اصلا شعار و فلسفه وجودی خودشون رو مبارزه با امپریالیسم میدونن بعد این کار دیگه چطور میتونن جوونای مردم رو فریب بدن و بعد دیگه اجازه جدا شدن بهشون ندن!
سلام
به نظر من بجای این حرفا اینو بدونیم ایران در شرایط سختی قرار گرفته به فکر راه حل باشیم
خداوند این جانیان حرامزاده که دستشان به خون هزاران نفر البته به طور مستقیم هزاران نفر و به طور غیر مستقیم بسیار بیشتر از هزاران نفر از جوانان عزیز این مملک الوده است لعنت کند بعد از ظهر تو فکر این بودم یک شهید عزیز همچون جواد تنگویان بزرگ در زیر سخت ترین شکنجه ها چیزی حتی کوچکترین اطلاعاتی با ان همه شکنجه سخت به دشمن نداد در جنگ تحمیلی،ولی این حرام لقمگان به دشمن اطلاعات میدادند و مردم کشور خود را نابود مکردند درود خدا بر شهید تند گویان عزیز و لعنت خدا و خلق بر گروهک حرامزاده منافقین که در خارج هم کسی ان ها را قبول ندارد چه برسد در داخل کشور
وزارت اطلاعات می تواند این حراف روانی را بگیرد....توانایی وزارت اطلاعات آن قدر بالا است که امثال ریگی را در هوا شکار کند..
مریم جون؛ مرصادو یادت نره؟؟؟
مردم ایران از هر گروه ، صنف ، جناح و حزبی شما را در حد یک گروهک مزدور ضد وطن می دانند که جایتان در زباله دانی تاریخ است.
امریکا و صهیونیسم با جمع کردن مخالفین نظام در امریکا نشان داده که چقدر در مقابل کشورمان احساس ضعف و بنوعی ترس دارد و با این اقدامات در صدد ایجاد یک هجمه سیاسی و جنگ روانی علیه کشورمان میباشد غافل از اینکه مردم ایران با این حربه های قرون وسطایی خم به ابرو نمی اورند - هویت کثیف منافقین برای همه اقشار ملت غیور ایران مشخص میباشد و انها در ردیف صهیونیستها قرار دارند - گروهکی که سالهای سال سوخته هیچگونه استفاده ابزاری و فایده ای ندارد فقط باعث تنفر بیشتر مردم ایران از امریکا میشود - مرگ بر رجوی اواره و عاملان کثیفش
بنظرم این مزدور جنایتکار وطن فروش توی لایه های عمیقی از توهم بسر میبره !‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍
منافقين از صدام هم کيثف تر و بدترو خونخوارترند .حيف نيست توانتان را برای اين جانوران که به زن وبچه خودشان هم رحم نمی کنندصرف کنيد ؟؟!!.
مجاهدین الآن رسماً به استخدام سیا, موساد و سازمان جاسوسی انگلیس درآمده اند و فکر میکنند ملت ایران فرش قرمز برایشان پهن میکنند زهی خیال باطل
خاطره جنایتها و خیانتهای این گروه پلید هیچگاه از ذهن ایرانیان پاک نخواهد شد
مرگ بر منافق وطن فروش منافقي که براي ملت و ارزشهاي الهي هيچ ارزشي قائل نيست. منافق فقط خيانت ميکند و بس چون طبيعت او همين است. ما از منافق و حاميانشان هيچ توقعي نداريم جز دشمني که به ياري خدا به قول حضرت امام(ره) شر خودشان به خودشان بر مي گردد.
اي خاله پير زن بزودي مثل ريگي به ايران آورده ميشوي واز طناب دار بالا مي كشدنت.
ای خدا ببینمت که مریم خانوم هم مثل عبدالمالک بیاد جلوی مردم ایران و رسما از تلویزیون جمهوری اسلامی از مردم ایران حلالیت بطلبه و بگه غلط کردم و بعدشم ببرنش بالای دار مجازات
تو را به خدا ببینید که این مارکسیست های به اصطلاح مبارز چجوری به دامن امپریالیسم سرمایه داری افتادند. این جانی ها (آمریکا و منافقین) خوب همدیگر را پیدا کردند.قابل توجه سینه چاکان آمریکا هم هست.
همه اینها حتی خود رجوی در یک راهی پا گذاشتند که راه برگشتی ندارند و حیف به جوانانی که در اوایل پیروزی انقلاب گول حرفهای مبارزاتی این افراد علیه امپریالیزم که مایه بدبختی همه ملل بود را خوردند و من خود بدرستی یادم هست که همه را به باد تهمت عامل آمریکا بودن میگرفتند و این حربه در دستشون بود و.... ومن نیز یکی از قربانیان این اعتقادات پوچ بودم که هنوز به خاطر تاوانی که داده ام عواقبش را بایستی حتی خونو اد ه ام تحمل نمایند متاسفانه در یک کلمه این سازمان یک گردابی بیش نیست و خدا آن روز را نیآورد که اینها بر این مملکت حکومت نمایند و بدتر از استالین عمل خواهند کرد . واین ضعف مسئولین است که در طول این سالها میتوانستند با اتخاذ تدابیر درست هوادارن این گروه بدتر از فراماسونری را از اینها جدا نمایند .وخیلی از این هواداران از ترس برخورد نادرست و....محبور به ماندن شده اند و به قولی نه راه پس میبینند و نه راه پیش .
مردم ایران این رامیداندوحق به منافقین میدهند که این اراجیف را درمورد ایران بگویند چون داخل ایران نبوده اند واز انسجام مردم در داخل کشور خبر ندارند که دیگر به هیچ متجاوزی اجازه دست درازی به این آب وخاک رانمی دهند.
اقایان .خاینین به ملت ایران خصوصا مریم عضدانلو و مسعود زیاد از حذف نام خود از لیست امریکا خوشحال نباشین کسنیکه شما را باید ببخشد ملت داخل ایران است که با توجه به خیانت های شما در هنگام جنگ 8 ساله وهمراهی و جاسوسی به نفع عراق و دادن گرا در موشک باران شهر ها و بعد حمله به شهر های ایران و به .کشتن دادن تعدادی از زنان و مردان این بوم که فریب شما را خورده بودند 2- رفتاری که در اردوگاه با همین اعضا خود داشتید که نمونه ان جدا کردن فرزندان از مادران -زندانی و شکنجه کردن اعضایی که بریده بودند و می خواستند از سما جدا شوند و......3-نوکری امریکا و کشورهای غربی را نمودن و به نفع انان موضع گیری کردن و جاسوسی هسته ای و....4-داشتن ایدیولوزی خشونت ..و... در پایان می خواستم ضرب المتلی را بگویم گویند یکی را در .ده راه نمدادند و او سراغ خونه کد.خدا را می گرفت بدانید که شما خاینین به.ملت هیچ جایی در بین مردم نخاهید داشت
امريكا از ليست در بياره يا نياره از نظر ملت ايران شما خاين و جاني هستين من با امريكا و اسراييل كاري ندارم ولي به خون منافقين تشنه هستم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی