بازدید 5648

مشكل ايستگاه مترو تئاتر شهر حل شد

احمد مسجد جامعي انتقال در خروجي ايستگاه مترو به ضلع شرقي پارك دانشجو و قرار گرفتن آن دورتر از حريم تئاتر شهر، نامگذاري ايستگاه به نام تئاتر شهر، نصب و احداث نمادهايي متناسب با فعاليت تئاتر شهر را از جمله بندهاي اين تفاهم‌نامه برشمرد.
کد خبر: ۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۲ 02 December 2007

خروجي ايستگاه مترو شهري تهران، واقع در حريم تئاتر شهر به ضلع شرقي پارك دانشجو منتقل مي‌شود.

رئيس  كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر تهران در گفت‌وگويي با ايسنا، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در جلسه اي كه امروز بعدازظهر در كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران با حضور ايرج راد، مديرعامل خانه تئاتر، محسن هاشمي، مديرعامل شركت مترو، راياني مخصوص، مدير تئاتر شهر و نماينده سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان تهران برگزار شد، پس از مذاكرات درباره احداث كارگاه مترو در محوطه پيراموني تئاتر شهر، ابعاد اين موضوع بررسي شد و تفاهم‌نامه‌اي در پنج بند به امضاي افراد حاضر در جلسه رسيد.

احمد مسجد جامعي، انتقال در خروجي ايستگاه مترو به ضلع شرقي پارك دانشجو و قرار گرفتن آن دورتر از حريم تئاتر شهر، نامگذاري ايستگاه به نام تئاتر شهر، نصب و احداث نمادهايي متناسب با فعاليت تئاتر شهر را از جمله بندهاي اين تفاهم‌نامه برشمرد.

او همچنين با اشاره به قرار داشتن بناي تئاتر شهر در فهرست ميراث ملي درباره ديگر بندهاي اين تفاهم‌نامه به ايسنا گفت: قرار است مسير مترو به گونه‌اي طراحي شود كه به بنا صدمه‌اي نزند و در صورت ضرورت، در راستاي استحكام‌ بخشي‌هاي مورد نظر تمهيداتي انجام شود.

او اضافه كرد: پيرو مطالعات انجام شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت گذشته با درك وضعيت و موقعيت ويژه منطقه و با توجه به اين‌كه حد فاصل تئاتر شهر و تئاتر وحدت، ظرفيت تبديل به سايت فرهنگي و هنري تهران را دارد، مقرر شد شهرداري تهران شكل‌گيري اين محور فرهنگي را كه موارد متعددي از فضاهاي فرهنگي و هنري را در بر مي‌گيرد، دنبال كند.

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران درباره به اتمام رسيدن كار تونل و احداث مترو در زيرزمين پارك دانشجو و تقاطع خيابان ولي‌عصر(عج‌) با خيابان انقلاب در پايان خاطرنشان كرد: بنا بر اطميناني كه مديرعامل شركت مترو به حاضران در جلسه داد، تاكنون هيچ صدمه‌ خاصي به تئاتر شهر وارد نشده و از اين پس نيز وارد نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
احداث ایستگاه مترو در حریم و اطراف تاتر شهر موجب رفت و آمد مسافر ، تجمع دست فروشان، تجمع ، ازدحام و تردد خودروهای مسافرکش و.... و همچنین عبور قطار زیرزمینی موجب ارتعاش قابل احساس در تمامی ساختمانهای اطراف بلاخص مجموعه تئاتر شهر خواهد شد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی