بازدید 6956

سركرده باند تبهكاري ياكوزا در زندان خودكشي كرد

اين زنداني كه نادر نام داشت و سركرده باند ياكوزا بود، اوايل ارديبهشت سال گذشته همراه 2 نفر از همدستانش به اتهام سرقت خودروهاي مدل بالا، جعل عنوان پليس، زورگيري، كيف‌قاپي و شرارت در شهريار دستگير شده بود.
کد خبر: ۱۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۷ 17 August 2011

جام جم: سركرده يكي از باندهاي تبهكاري موسوم به ياكوزا در شهريار كه در يك‌قدمي محاكمه قرار داشت، با خودكشي در زندان به زندگي‌اش پايان داد.

اين زنداني كه نادر نام داشت و سركرده باند ياكوزا بود، اوايل ارديبهشت سال گذشته همراه 2 نفر از همدستانش به اتهام سرقت خودروهاي مدل بالا، جعل عنوان پليس، زورگيري، كيف‌قاپي و شرارت در شهريار دستگير شده بود.

با اعتراف اعضاي اين باند پرونده آنها با صدور كيفرخواست به شعبه 104 دادگاه كيفري دادگستري شهريار ارسال شد و قرار بود نادر ـ سركرده باند ـ و همدستانش در چند روز آينده محاكمه شوند اما ديروز نامه‌اي از مسوولان زندان به رئيس دادگاه ارائه شد كه مشخص كرد نادر ـ مرد زنداني ـ خودكشي كرده است. با بررسي اين موضوع معلوم شد مرد زنداني در غياب ديگر هم‌سلولي‌هايش با بند پتو خود را از ميله‌هاي زندان حلق‌آويز كرده و مرده است. با اطلاع مسوولان زندان از موضوع، جسد مرد زنداني با دستور قضايي به پزشكي قانوني منتقل و پرونده اتهامات وي مختومه شد اما ديگر همدستانش بزودي محاكمه مي‌شوند.

اوايل ارديبهشت سال گذشته ماموران انتظامي شهريار در حال گشتزني در يكي از محله‌ها به يك دستگاه خودروي ريو با 3 سرنشين مشكوك شدند و از آنها مدارك هويتي خواستند. وقتي سرنشينان خودرو از ارائه مدارك به ماموران خودداري كردند؛ با هماهنگي قضايي بازداشت و به پليس آگاهي منتقل شدند. در بررسي از خودروي ريو، يك قبضه سلاح، بي‌سيم، اسپري، تعدادي مدارك هويتي، چند كارت اعتباري، يك دستگاه لپ‌تاپ و تعدادي كيف زنانه كشف و توقيف شد.

متهمان، اعضاي باند ياكوزا بودند

با انتقال متهمان به اداره پليس، آنها در بازجويي، اظهارات متناقضي را بيان كردند اما در بررسي سوابق آنها معلوم شد از اشرار و سارقان حرفه‌اي باند موسوم به ياكوزا هستند كه با سپردن وثيقه از زندان مرخصي گرفته و متواري شده‌اند.

نادر، سركرده باند به پليس گفت: چندبار به اتهام شرارت، سرقت، اخاذي و زورگيري دستگير و زنداني شده‌ام. چندي پيش پس از فرار از زندان با همدستان سابقم يك گروه جديد را تشكيل داديم و جرايم خود را از سرگرفتيم.

متهم اضافه كرد: ابتدا براي انجام سرقت‌ها نياز به خودروهاي مدل بالا داشتيم، بنابراين با ايفاي نقش پليس، خودروهاي مدل بالا را متوقف و بعد آنها را سرقت مي‌كرديم. خودروي ريو را در محله نياوران مقابل خانه يك شهروند تهراني سرقت كرده و مالك آن را با عنوان اين‌كه از ماموران انتظامي هستيم و از وي به اتهام مزاحمت شكايت شده و بايد با ما به اداره پليس بيايد، همراه خود كرديم و در ميانه راه پس از بي‌هوش كردن او را از خودرو بيرون انداخته و متواري شديم. سركرده باند با اشاره به سرقت از رانندگان در تهران و شهريار گفت: پس از اين سرقت، چندين جوان ديگر را نيز به بهانه جابه‌جايي مسافر به دام انداخته و پس از كتك زدن آنها اموالشان را دزديديم و علاوه بر آن نيز در شمال تهران كيف‌هاي زنان را سرقت مي‌كرديم. 
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر