بازدید 2130

برگزاری نشست سازمان جهاني گمرک در بروکسل

دکتر «عباس معمارنژاد» ، رئیس سازمان گمرکات کشور و معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست سه روزه حضور داشت.
کد خبر: ۱۷۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵ 25 June 2011
 نشست سالانه سازمان جهانی گمرک با حضور نمایندگان بیش ازصدوهفتاد کشورعضو این سازمان بین المللی طی روزهای پنجشنبه تا امروز شنبه در مقر این سازمان در بروکسل برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بروکسل ، دکتر «عباس معمارنژاد» ، رئیس سازمان گمرکات کشور و معاون وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران هم در این نشست سه روزه حضور داشت.

وی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران عضو فعال این سازمان بین المللی است، گفت: از جمله پیشنهادهایی که ما در این نشست ارائه کردیم امکان ایجاد گمرکات مرزی بین کشورهای همسایه بود که ما این کار را پیش از این با ترکیه به نتیجه رسانده بودیم و قرار شد تا در اینده نیز با ارمنستان ، افغانستان و عراق آن را راه اندازی کنیم.

رئیس کل گمرکات کشورمان همچنین از برقراری دوره های آموزشی سازمان جهانی گمرک در تهران برای آموزشیاران کشورهای همسایه خبر داد. در این نشست به ویژه در باره تسهیل تجارت و افزایش امنیت در محموله هایی که بین کشورها از طریق زمینی و هوایی و همینطور دریایی مبادله می شوند ، بحث های مفصلی انجام شد.

آموزش کارمندان و کارکنان گمرک در سطح جهانی هم از دیگر محورهای بحث های این نشست سه روزه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی