بازدید 1618
۳

هفت کالاي اساسي هدف تنظيم بازار ماه رمضان

هفت کالاي اساسي هدف تنظيم بازار ماه رمضان 01\04\1390 9:36 AM تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1390/04/01 مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی از تنظیم بازار کالای هفت کالای اساسی شامل برنج ،قند ، ‌شکر ، روغن ، گوشت قرمز ، گوشت مرغ و خرما در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد. آقای صادقی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار ما با بیان اینکه وزارت بازرگانی تلاش می کند همه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ، بموقع و با قیمت مناسب تامین شود ، گفت : همچنین نمایشگاههای کالایی در ماه مبارک رمضان برپا می شود و کالاها در این نمایشگاه ها با 5 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاهها فقط مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ و روغن ، برنج ، شکر ، لبنیات ، خرما ، شیرینیهایی مانند زولبیا و عسل عرضه می‌شود ، افزود : همه صنوف در برگزاری این نمایشگاهها مشارکت می کنند تا رضایت مردم بیشتر تامین شود. واحد‌های تولیدی مانند سازمان تعاون روستایی هم در نمایشگاه شرکت می‌کنند و عرضه مستقیم کالاها از تولید به مصرف در نمایشگاه ضیافت ، از اول مرداد‌ به مدت 10 روز انجام می شود. صادقی گفت : در کنار این نمایشگاهها، فروش‌های فوق‌العاده صنفی نیز برگزار می شود تا تقاضای مردم در کالاهای مختلف تامین شود.
کد خبر: ۱۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶ 23 June 2011
مدیرکل تامین و توزیع کالای وزارت بازرگانی از تنظیم بازار کالای هفت کالای اساسی شامل برنج ،قند ، ‌شکر ، روغن ، گوشت قرمز ، گوشت مرغ و خرما در طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر صادقی با بیان اینکه وزارت بازرگانی تلاش می کند همه کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان ، بموقع و با قیمت مناسب تامین شود ، گفت : همچنین نمایشگاههای کالایی در ماه مبارک رمضان برپا می شود و کالاها در این نمایشگاه ها با 5 تا 15 درصد تخفیف در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاهها فقط مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی و تخم‌مرغ و روغن ، برنج ، شکر ، لبنیات ، خرما ، شیرینیهایی مانند زولبیا و عسل عرضه می‌شود ، افزود : همه صنوف در برگزاری این نمایشگاهها مشارکت می کنند تا رضایت مردم بیشتر تامین شود.

 واحد‌های تولیدی مانند سازمان تعاون روستایی هم در نمایشگاه شرکت می‌کنند و عرضه مستقیم کالاها از تولید به مصرف در نمایشگاه ضیافت ، از اول مرداد‌ به مدت 10 روز انجام می شود.

صادقی گفت : در کنار این نمایشگاهها، فروش‌های فوق‌العاده صنفی نیز برگزار می شود تا تقاضای مردم در کالاهای مختلف تامین شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بابا خدا وکیلی اگه ما بخواهیم این بازار کنترل نشه چه کسی باید ببینیم .بابا به کی بگیم شما رو هر چی دست میزارید قیمتش دو برابر میشه.....ولش کنید ما اونجوری راحتریم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی