بازدید 5118

اژه‌اي: صف ضد انقلاب مشخص شده است

کد خبر: ۱۴۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲ 22 February 2011
دادستان كل كشور گفت: در شرايط كنوني صف ضد انقلاب مشخص شده است و اگر كسي ضد انقلاب باشد، با او به عنوان ضد انقلاب برخورد مي‌كنيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين غلام‌حسين محسني اژه‌اي پيش از ظهر امروز در حاشيه همايش دو روزه رؤساي سازمان‌هاي قضايي نيروهاي مسلح و دادستان‌هاي نظامي سراسر كشور كه در سالن همايش‌هاي دادگستري قم برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بيان اينكه مسير انقلاب و ضد انقلاب امروز شفاف و روشن شده است، تصريح كرد: صف ضدانقلاب از صف انقلابيون جدا شده است و از اين به بعد هر كسي بخواهد در اين مسير حركت كند داراي تكليفي روشن و مشخص است.

وي افزود: امروز اگر كسي ضدانقلاب باشد، با او به عنوان ضدانقلاب برخورد خواهد شد و اگر هم كار خود را با ضد انقلاب گره زده باشد، با او برخورد مي‌شود.

دادستان كل كشور ادامه داد: اگر كسي در صف ضد انقلابي بودن خود حركت كرد و هشدارها و دلسوزي بزرگان كشور و نداي حق خانواده شهدا و همه مردم را گوش نداد، بايد به صورت روشن و طبق ضوابط و قوانين با او برخورد كرد و اين كار به طور حتمي صورت مي‌پذيرد.

وي همچنين در خصوص حصر سران فتنه گفت: طبيعي است كه نبايد اجازه داد اين افراد مثل سابق مردم را تحريك كرده و بتوانند در اين زمينه فعاليتي داشته باشند و اين كمترين اقدامي است كه در خصوص اين افراد صورت مي‌پذيرد.

وي همچنين در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص زمان دقيق دستگيري سران فتنه اظهار داشت: در اين خصوص بايد بررسي لازم صورت پذيرد و طبق قانون اقدامات لازم انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی