بازدید 3904

هوای تهران امروز هم سالم نیست

در شرایط ناسالم افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز اجتناب نموده و بقیه افراد باید فعالیت‌های طولانی و سنگین خود را در فضای باز کاهش دهند.
کد خبر: ۱۴۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶ 15 February 2011
  با توجه به افزایش غلظت دو آلاینده ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون و غلظت فراتر از حد مجاز ذرات معلق کمتر از 5/2 شاخص فعلی هوای تهران دروضعیت ناسالم است.

 به گزارش ایلنا، بنابر اعلام مرکز هماهنگی و اطلاع‌رسانی آلودگی هوا(مهار) براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت آلاینده منوکسیدکربن نسبت به روز گذشته درهمین ساعت کاسته و بر میزان غلظت آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون افزوده شده‌است،به‌این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 5/2 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم است.

باتوجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی برآسمانی صاف انتظار می‌رود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم باقی بماند.

مهار توصیه می‌کند: در شرایط ناسالم افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، ریوی سالمندان و کودکان از فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز اجتناب نموده و بقیه افراد باید فعالیت‌های طولانی و سنگین خود را در فضای باز کاهش دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی