بازدید 9228
۸

پافشاری کانادا بر گستاخی علیه ایران

صندوق کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه "ایران هراسی اتمی " با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند "ایرانیوم " را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲ 22 January 2011
دولت کانادا قصد دارد تا با پخش مستند 'ایرانیوم ' که در راستای ایران هراسی ساخته شده است گستاخی را نسبت به ایران به حد کمال برساند.

به گزارش فارس، صندوق کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه "ایران هراسی اتمی " با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند "ایرانیوم " را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است.

پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز در گزارشی اعلام کرد سه شنبه شب قرار بود مستند "ایرانیوم " در مرکز "کتابخانه و آرشیوهای کانادا " به نمایش در آید که ظاهرا به دلیل نامه سفارت ایران در کانادا پخش این مستند متوقف شد.

اما "جیمز مور " وزیر میراث فرهنگی کانادا در اقدامی که نشان از گستاخی این کشور در قبال ایران دارد به کتابخانه و آرشیوهای کانادا اعلام کرده است که مستند اورانیوم باید پخش گردد.

مرکز کتابخانه و آرشیوهای کانادا نیز در واکنش به اظهارات وزیر میراث فرهنگی این کشور اعلام کرد که پخش این فیلم به زمانی در ماه فوریه موکول شد.

قرار بود پس از نمایش این فیلم مستند ضدایرانی "کلیر لوپز " تحلیلگر اطلاعاتی و مامور سابق سازمان جاسوسی آمریکا سخنرانی کند.

"الکس تریمن " کارگردان ایرانیوم که یک صهیونیست و ساکن تل‌آویو است در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌تی‌وی کانادا از اقدام مور ابراز خوشحالی کرد.

در این مستند با افرادی همچون "آر. جیمز وولسی "(R. James Woolsey) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی(CIA، "الیوت انجل " (Eliot Engel) نماینده دموکرات در کنگره، "پرفسور برنارد لوئیس " (Bernard Lewis) از دانشگاه پرینستون، "سناتور جان کیل " (Jon Kyl) نماینده جمهوری‌خواهان از آریزونا، "محسن سازگارا " (Moshen Sazegara) ضدانقلاب فراری به خارج از کشور مصاحبه شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اسم اين کار گستاخی نيست بلکه دموکراسی است. آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. چرا ميترسيد ؟
مرگ بر کانادا!
اتفاقا من ازین خبر خوشحال شدم، وقتی می بینم انقدر ایران مهمه که مشکلات مردمشون رو ول می کنن برای ما فیلم و سریال و خبر می سازن...
این برای خیلی وقت پیشه ها!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی