بازدید 6164

مرد کامیوندار در دام گرگ‌های جاده!

اين خودرو را با وام و بدبختي خريده ام تا بتوانم خرج و مخارج زندگي ام را تامين کنم اما نمي دانم چرا چنين حماقتي کردم و به راحتي گول زن جوان و هم دستان او را خوردم.
کد خبر: ۱۳۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۵ 30 November 2010
خراسان: حرکات و رفتار زني جوان که در کنار جاده ايستاده بود توجه مرا به خود جلب کرد.اين زن غريبه با لبخندي شيطاني دلم را لرزاند و برايش چراغ دادم.

در اين لحظه او کمي جلو آمد و گفت: مستقيم؟! نمي دانم چرا چنين حماقتي کردم و با دستپاچگي به او گفتم : بفرماييد در خدمت هستم.

زن جوان با عجله سوار کاميون شد و ما به راه افتاديم. او خودش را ميترا معرفي کرد و گفت شوهر ندارد و از زندگي اش خيري نديده است.

پس از طي مسافتي در حالي که صحبت ما گل انداخته بود زن جوان از من خواست خودرو را در اولين پارکينگ متوقف کنم. به محض اين که خودرو را متوقف کردم ۳ جوان موتور سوار کاميون را محاصره کردند. آن ها با تهمت هاي ناروا مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند و تهديدم کردند که موضوع را به پليس اطلاع خواهند داد.

اين ۳ جوان با هم دستي ميترا تمام وجوه نقد، مدارک شناسايي و اشياء باارزش همراهم را سرقت کردند و متواري شدند.

راننده کاميون افزود: اين خودرو را با وام و بدبختي خريده ام تا بتوانم خرج و مخارج زندگي ام را تامين کنم اما نمي دانم چرا چنين حماقتي کردم و به راحتي گول زن جوان و هم دستان او را خوردم.

فرمانده پليس شهرستان قوچان در اين باره گفت: با گزارش موضوع به فوريت هاي پليسي ۱۱۰، تيم هاي اطلاعات و عمليات پليس، تحقيقات وسيعي را آغاز کردند.

سرهنگ پاسدار مراد علي مولوي افزود: پليس با توجه به سرنخ هاي موجود و انجام چهره نگاري، متهم زن اين پرونده را در کمتر از چند ساعت شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير کرد.

وي اظهار داشت: ۲ هم دست ديگر زن جوان نيز، دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهمان ۲ ميليون و ۷۰۰ هزار تومان وجه نقد و مدارک ۴ نفر از طعمه هاي آنان کشف شد.

اين مقام انتظامي گفت: اعضاي باند در بازجويي هاي به عمل آمده اعتراف کرده اند که با طعمه قراردادن زن جوان در جاده ها اقدام به فريب رانندگان و سرقت به عنف از آنان داشته اند و هم اکنون تحقيقات پرونده به دستور مراجع قضايي هم چنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی