بازدید 6590

دار مجازات، نفس متجاوز را گرفت

3 سرنشين يك دستگاه خودرو به بهانه حمل مسافر، زنان و دختران را سوار خودرو كرده و با تهديد چاقو به خارج از شهر منتقل و پس از آزار و اذيت و سرقت اموال آنها را رها مي‌كنند و متواري مي‌شوند.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲ 28 November 2010
جام‌جم: مرد متجاوزي كه با ربودن زنان و دختران، آنها را آزار و اذيت مي‌كرد، به اتفاق 2 همدستش دستگير و صبح ديروز در زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شد.

از ابتداي سال 88 چندين فقره شكايت در پليس آگاهي اصفهان مطرح بود كه نشان مي‌داد، 3 سرنشين يك دستگاه خودرو به بهانه حمل مسافر، زنان و دختران را سوار خودرو كرده و با تهديد چاقو به خارج از شهر منتقل و پس از آزار و اذيت و سرقت اموال آنها را رها مي‌كنند و متواري مي‌شوند.

با افزايش اين شكايت‌ها، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت و با چهره‌نگاري از 3 متجاوز، جستجو براي دستگيري آنها آغاز شد.

شناسايي خودرو

در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، يكي از قربانيان 3 شرور 4 ماه پس از شكايت در حوزه قضايي ملك‌شهر، با مشاهده خودروي متهمان سراسيمه خود را به كلانتري رساند و از ماموران درخواست كمك كرد. در پي اين ماجرا ماموران با عزيمت به محل خودرو را متوقف و راننده آن را براي تحقيقات به كلانتري منتقل كردند.

مرد متهم پس از شنيدن اظهارات دختر شاكي، اتهامات را انكار كرد و گفت به اشتباه دستگير شده است، اما پس از ارائه نشاني‌هاي مربوط به خودرو توسط شاكي و بررسي آن، متهم زبان به اعتراف گشود و جرم سياه خود و همدستانش را فاش كرد.

متهم در اعترافات خود گفت: به اتفاق 2 نفر از همدستانم با پرسه زدن در محله‌هاي خلوت و در پوشش حمل مسافر زنان و دختران را سوار خودرو كرده و با تهديد چاقو آنها را به خارج از شهر منتقل و مورد آزار و اذيت قرار مي‌داديم و پس از سرقت پول و زيورآلات قربانيان، آنها را تهديد مي‌كرديم در صورتي كه شكايتي عليه ما مطرح كنند، بارديگر به سراغشان خواهيم رفت. در پي اين اعترافات دستور قضايي براي دستگيري 2 همدست ديگر متهم نيز صادر شد و با دستگيري 2 شرور ديگر و دعوت از شاكيان، آنها متهمان را شناسايي كردند.

با صدور دستور قضايي و اعتراف تبهكاران به چندين فقره جرم، پرونده پس از صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري اصفهان ارسال و راننده خودرو به نام حسين به مجازات اعدام محكوم شد. 2 همدست ديگر وي نيز به 18سال زندان و 74 ضربه شلاق محكوم شدند.

روابط عمومي دادگستري استان اصفهان روز گذشته با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: پس از اعترافات صريح متهمان در تحقيقات اوليه و محاكمه در دادگاه كيفري و نظريه پزشكي قانوني و ساير قرائن و محتويات پرونده، حسين ـ م كه راننده خودرو و سركرده اين باند بود، به جرم زناي به عنف به مجازات اعدام محكوم شد و 2 همدست ديگر وي به جرم ارتباط نامشروع و مشاركت در آدم‌ربايي و ايراد ضرب و جرح و سرقت همراه با آزار به 74 ضربه شلاق و 18 سال زندان محكوم شدند كه حكم صادره از سوي دادگاه كيفري پس از تاييد در ديوان عالي كشور به شعبه اجراي احكام دادسراي اصفهان ارسال شد.

در اين اطلاعيه آمده است: صبح ديروز پس از تشريفات قانوني، متهم رديف اول پرونده (حسين ـ م) در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی