بازدید 12934
در اقدامی مشکوک در برخی مناطق تهران؛

توزیع رایگان CD های مروج مسیحیت توسط برخی دستفروشان!

گفتنی است، این CD ها دربردارنده تصاویر، ویدئوها و دستورالعمل های ویژه برای زیر سوال بردن احکام اسلامی و تحریک مخاطبین برای گرویدن به مسیحیت است که به گونه ای جذاب و هنرمندانه تدوین شده و اثرات مخرب اعتقادی بر مخاطبین خود را دارد.
کد خبر: ۱۲۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶ 02 November 2010
به تازگی اخباری مبنی تحرکاتی مشکوک در راستای تبلیغ مسیحیت در نقاط پر رفت و آمد تهران به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، این تحرکات عموما توسط برخی کتاب فروشان دوره گرد انجام می شود که البته هنوز معلوم نیست پشت پرده آن چه جریان سازماندهی شده ای، اقدام به این کار کرده است!

گزارش خبرنگار ما، از یکی از این موارد که روبه روی پاساژ طلافروشی آریاشهر تهران دیده شده، حاکی از آن است که دستفروش مذکور علاوه بر فروش کتاب، این CD ها را رایگان در اختیار خریداران می گذارد.

گفتنی است، این CD ها دربردارنده تصاویر، ویدئوها و دستورالعمل های ویژه برای زیر سوال بردن احکام اسلامی و تحریک مخاطبین برای گرویدن به مسیحیت است که به گونه ای جذاب و هنرمندانه تدوین شده و اثرات مخرب اعتقادی بر مخاطبین خود را دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
من محتوای یکی‌ از این سی‌دی‌ها رو نگاه کردم....اگر یک انسان عاقل و مطلع آنها را نگاه کند حالش از مسیحیت به هم می‌‌خورد...این سی‌دی‌ها حاوی مطالبی است که به خود مسیحیت هم توهین کرده ، چه برسد به دیگر ادیان...متاسفانه از ناا آگاهی‌ عده‌ای سؤ استفاده میکنند و مغز آنها را با مطالب غلط و دروغین شستشو میدهند...باید به شدت با افرادی که در توزیع این سی‌دی‌ها همکاری میکنند به شدت برخورد شود
واقعا قابل توجه آقای رامین...
با سلام
چندي پيش چند كتاب مقدس به علاوه چند سي دي تبليغ مسيحيت در خانه ما انداخته بودند.
در همين جا از كار فرهنگي اين دوستان قدرداني كرده و به مسنولان فرهنگي خودمان تبريك عرض مي‌كنم!!
واقعا چه نهادی و چگونه بر روی این دستفروشان کتاب نظارت می کند؟ بنده اغلب کتاب هایشان را می بینم، تقریبا 90 درصد کتابهاشان مشکل دارند!!!
بخدا همین کارا رو کردیم که بد بخت شدیم
اقدام مشکوک؟
بس کنید تو رو خدا تو شهرستان ما 3 دانشجوی شیعه رسماً اعلام مسیحیت کردن اون وقت بنویسید اقدام مشکوک ، این همون آخر الزمانه که برای تغییر دین ما سرمایه گذاری می کنن و رسانه هامون با نهایت احتیاط و محطاط کاری می نویسن
اقدام مشکوک، اگه فردا بیان مرجعت رو هم از ما بگیرین احتماٌ اون وقت هم بنویسید طی اقدامی مشکوک مرجعت در ایران رد شد! با یکم از ...ها یاد بگیرین که تو تیلیغ شون چقدر محکمن با اینکه می دونن راهی که میرن باطله
جالب بدونید من مدتی برای تحصیل اومدم آلمان، یه روز یه خانم و آقای آلمانی در زدن و نکته مهمش اینکه اون آقا با چهره کاملا آلمانی فارسی رو نسبتا خوب صحبت می کرد، بعد نزدیک 20 دقیقه با من صحبت کردم و یه کتابچه به من دادن که آخرش متوجه شدم دارن تبلیغ یه شاخه عجیب و غریب از مسیحیت رو می کنن، من هنوزم نفهمیدم اینا انگیزشون چی بوده و چطور من رو پیدا کردن
وقتی ما تو مسائل سیاسی بی خود به جون هم می پریم و مسائل فرهنگی رو بی خیال می شیم باید انتظار این کارا رو هم داشت. یاد مدرسه بخیر وقتی دبستان می رفتیم تو کارنامه مون مهر می زدن که: اسلام پیروز است.
متاسفانه بدلیل بی توجهی به جایگاه دین اسلام امروز باید شاهد آن باشیم جوان دیپلمه که 18 سال در مدارس اسلامی در داخل جمهوری اسلامی ایران کتاب دینی یک وزارتخانه دولت اسلامی ایران را خوانده است اصول دین را نمی داند بجای برخوردهای چکشی و خشن بررسی کنیم کجای کارمان ایراد داشته است چرا امروز باید شاهد آن باشیم که شیطان پرستی در بین جوانان ما در حال رواج هست چرا با 2 ساعت فیلم حاضر است دین مسیحیت را انتخاب کند. کوتاهی از کیست؟
وقتی تهران متولی فرهنگی نداره غیر از این نباید توقع داشت آقای قالیباف این یک هشدار است در مورد اداره کل فرهنگی تجدید نظر کنید
خجالت نمیکشی پایین مطلیت زدی "ارسال به ..." فیسبوک و توییتر و ... چشمم روشن. مگه برا شما اینا فیلتر نیست؟
بیا و یه بار مرد باش و جنبه انتقاد داشته باش و نظر من رو چاپ کن!
عزیز من اگر به سوالات این مردم و جوانها پاسخ درست و قانع کننده بدهید دیگر جای هیچ نگرانی نیست!
این جوانها اکثرا نصیحت می شنوند تا جواب سوالهایشان!
انشالله که درج بشه!
از بس دست رو دست گذاشتیم تا دشمنان دست به کار شدند
آقایان در صدد حذف یکدیگرند. ولی نمی دانند کسانی هستند که ریشه آنها را می زند.
اوايل من باور نميكردم اينها كاري هم بتوانند بكنند. اما وقتي جواني را ديدم كه سردر گم شده بود به او ياد داده بودند بگويد " امروز ، ما فقط براي امام حسين ناراحتيم اما به ايشان احتياجي نداريم!" فهميدم كار چقدر جدي است. اين احمقها نگفته بودند امروز چرا بايد به امام حسين احتياجي نداشته باشيم يعني امروز معنويت ما مثلا از امام حسين هم بالاتر است كه به انحضرت نياز نداريم؟
این کار توسط اینگلیس و به وسیله چند کتاب توسط انتشارات ایلام در خارج از کشور به ایرانیها ومخصوصا دانشجویان ایرانی در حال توزیع است. (نام کتاب ها رفع سوء تفاهمات)
وقتی جهت تهیه سی دی اموزی قران مبلغی بین 2000 تا ...... را باید بپردازیم و ان هم به سهولت نمی توان یافت دشمنان از غفلت ما حد اکثر بهره را می برند و این فضای خالی را با شگرد شیطانی خود پر میکنند گروهای دینی موظف باشند تشکلهای را در مراز اموز شی مدارس دانشگاها ایجاد کنند و نشریات ووووووو........... را رایگان توزیع کنند مطمئن دشمن عقب نشینی میکند
تابناک صهیونیست جو سازی نکن اینقدر .اوریم فلیم را که تعطیل کردی استاد طاهری را هم کردی سبزی فروش حالا دیگه چی می خوای؟
ارائه اينگونه سي ديها هيچگونه اثري در ايمان مسلمانان نخواهد گذاشت به شرطي كه مردم از روحانيت و مبلغان دين اسلام روي برنگردانده باشند به عبارتي اين مسئولین هستند كه با ندانم كاريها ايمان مردم را سست كرده است و وقتي كه ايمان ضعيف شود نيازي به ارائه سي دي نيست بلكه با يك جمله معمولي هم طرف مسيحي ميشود.
مدیر پایگاه با سلام
نکته اول اینکه ایمانی که بخواهد با ندانم کاری عده ای سست شود همان بهتر که بشود. دوم اینکه هر مسئله ای با تکرار برای انسان ملکه می شود به ویژه آنکه از جنس اعتقادات باشد. سوم اینکه هشدار ما نه به خاطر توجیه کم کاری مبلغین اسلام است که آن مسئله در جای خود نیاز به بررسی دارد ولی به هر حال ما به عنوان رسانه موظفیم نسبت به حرکات خزنده فرهنگی که رویکردی تخریبی دارند هشدار دهیم.
تابناک جان تبلیغات دینی در تمام دنیا ازاد است/شما هم میتوانی تبلیغ اسلام کنی که امری بسیار پسندیده است /بقیه اش به خود مخاطب مربوط میشود که چه چیزی را قبول کند/اکر ما مسلمانها دچار کم کاری در این زمینه هستیم به دیگران چه مربوط/تابناک جان استین را بالا بزن تبلیغ اسلام ناب محمدی کن انسانها را جذب اسلام کن تا مسیله فوق حل شود
متاسفانه هیچکدوم این اخبار دروغ نیست و برای گمراهی این جامعه همه نوع تلاشی با بیشترین شدت داره انجام میشه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی