بازدید 91401

گستاخی عوامل سایت های مستهجن در پی تعلل دستگاه قضائی

بسیار تکان‌دهنده است اشک‌های پدری که پسر و دخترش تحت تأثیر این سایت‌های مستهجن فارسی قرار گرفته و با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده و حتی کودکی نیز از آنها به وجود آمده بود؛ بسیار ناراحت‌کننده بود نامه پسری که تحت تأثیر داستان‌های خیالی ارتباط جنسی با محارم این سایت‌ها قرار گرفته و به مادر خود تجاوز کرده بود و یا نظر ارسالی دختر جوانی که...
کد خبر: ۱۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵ 02 November 2010
پس از گذشت حدود دو سال از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان و دستگیری ده‌ها نفر از عوامل اصلی این سایت‌های منهدم‌کننده بنیان خانواده و اجتماع ایرانی، هنوز دستگاه قضائی، برخورد شایسته‌ای با این افراد نکرده و همچنان پرونده این جانیان اجتماعی باز است.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، حدود دو سال پیش بود که مرکز بررسی‌ جرایم سازمان‌یافته سایبری، از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان خبر داد؛ خبری که جامعه و کشور را با یک شوک بزرگ روبه‌رو کرد، چراکه با انهدام این سایت‌ها و اعترافات تکان‌دهنده عوامل آن، پرده از توطئه‌ای بزرگ برای از بین بردن قداست و بنیان خانواده‌ها و نیز از برنامه‌هایی بلند مدت برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه ایرانی برداشت.

دستگیری برخی عوامل این سایت‌های مستهجن ـ که حاصل ماه‌ها و حتی سال‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی بود ـ موجب شگفتی مردم و نیز ایجاد موجی از شادی برای ایرانیان شد؛ اما متأسفانه این شیرینی از دستگیری عوامل و انهدام سایت‌های مستهجن، با تعلل قوه قضائیه به تلخی گرایید، چراکه نه تنها برخورد با این عوامل تاکنون صورت نگرفته، بلکه اثر واقعی برخورد با این افراد، که همانا بازدارندگی و زنگ هشدار برای دیگر افرادی است که به دنبال این‌گونه فعالیت‌های شنیع و کثیف هستند، به چشم نمی‌خورد.

و البته در این باره باید گفت که متأسفانه، به رغم میل عمومی که در بدنه دستگاه قضائی برای برخورد با عوامل این سایت‌ها بود، از برخورد با این تروریست‌ها که اثرات فعالیت‌های کثیف آنها از قتل نفس به مراتب بالاتر است، خبری نشد!

بسیار تکان‌دهنده است، اشک‌های پدری که پسر و دخترش تحت تأثیر این سایت‌های مستهجن فارسی قرار گرفته و با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده و حتی کودکی نیز از آنها به وجود آمده بود؛ بسیار ناراحت‌کننده بود نامه پسری که تحت تأثیر داستان‌های خیالی ارتباط جنسی با محارم این سایت‌ها قرار گرفته و به مادر خود تجاوز کرده بود و یا نظر ارسالی دختر جوانی که با تشویق و ترغیب این سایت‌های مستهجن از خود تصاویر مستهجن تهیه کرده و با فرستادن به این سایت‌ها، شرف و آبروی خود را به باد داده بود و یا چند هزار کاربر فعال ایرانی این سایت ها که از روابط جنسی خود فیلم و عکس تهیه و با ارسال به این سایت‌ها، هم پرده عفت خود و جامعه را می‌دریدند و هم افراد بیشتری را به انجام این‌گونه اعمال کثیف ترغیب می‌کردند و موارد متعدد دیگر که حتی اشاره و فکر کردن به آنها بسیار شنیع و تکان‌دهنده است!

اطاله دادرسی در برخورد با عوامل این سایت‌ها، موجب شد که نه تنها برخی جری‌تر شده و با خیال راحت، اقدام به راه‌اندازی سایت‌های جدید مستهجن فارسی بکنند، بلکه متهمان این پرونده‌ها نیز از روش‌های جدید برای فرار از مجازات بهره ببرند.

حال مشخص نیست، چرا قوه قضائیه، که حتی برای جرایمی کوچکتر از این دست، با تخصیص وقت فوق‌العاده و شعبه اختصاصی، با مجرمان برخورد کرده و پرونده‌هایی را بررسی می‌کند که بار اتهامی و اثرات اجتماعی آن، بسیار محدودتر از پیامدهای اجتماعی و تأسف‌بار این سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان بوده است، پرونده این متعرضان به حریم جامعه را مفتوح نگاه داشته است؟!

همچنین باید خرده گرفت و گله کرد از دستگاه قضائی که پرونده‌های قضائی عوامل و مدیران سایت‌های مستهجن فارسی، که با ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش پیگیر منجر به دستگیری این افراد، که حتی برخی از آنها در خارج از کشور می زیسته اند با ترفندهای زیرکانه در ایران دستگیر شده‌اند، هنوز در محاکم قوه قضائیه مانده و خاک می‌خورد.

باید انتقاد کرد از قوه قضائیه که با وجود تکمیل پرونده‌های این مفسدان فی‌الارض ـ که اثرات مخرب و تأسف‌بار اقدامات آنان تا سالیان سال در خانواده‌های ایرانی باقی خواهد ماند ـ هنوز هیچ برخورد خاصی با عاملان آنها نشده و همچنان جامعه ایرانی، چشم‌انتظار یک برخورد قاطع هستند؛ جالب آنکه این مجرمان گهگاه به نامه نگاری و تظلم خواهی نیز روی می آورند.

در این باره باید گفت، اطاله دادرسی در برخورد با عوامل سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان، در حالی است که دستگاه قضائی در برخورد با عوامل اغتشاشات پس از انتخابات، به سرعت وارد عمل شده و حتی احکام بسیاری از این افراد، صادر و اجرایی شده ـ که البته جای تقدیر دارد ـ ولی هنوز هیچ حکمی درباره متهمان پرونده‌های مدیران سایت‌های مستهجن فارسی ـ که مدت ها پیش از رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 تشکیل و حتی تکمیل شده بود ـ صادر نشده است!

گفتنی است، طولانی شدن دادرسی درباره پرونده‌های عوامل سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان، نه تنها کار رسیدگی به اتهامات و اعمال مجرمانه دستگیرشدگان را تحت تأثیر قرار داده و برخورد مراکز مسئول را با آنها بی‌اثر کرده و افکار عمومی جامعه را اقناع نمی‌کند، بلکه گاه موجب می‌شود، مانند پرونده سعید ملک‌پور با جنجال و شانتاژ بین‌المللی همراه شده و حتی برخورد با این افراد نیز تحت تأثیر جو بین‌المللی قرار گیرد که البته طولانی شدن برخورد با این افراد، سبب شد عده‌ای دیگر نیز وسوسه شده و اقدام به راه‌اندازی دوباره سایت‌های مستهجن فارسی در فضای مجازی بکنند.

بنابراین، متهمان این پرونده برای فرار از صدور احکام سنگین، فرافکنی کرده و خود را متهم سیاسی نامیده و دست به دامان سازمان های حقوق بشری دنیا شدند و نتیجه آنکه، با بروز فشارهای بین المللی و همراهی گمراهان داخلی، متهمان این پرونده، از جمله سعید ملک پور معروف سیاوش حسین خانی، متهم جنایتکار پرونده جرایم ضد اخلاقی و ضد دینی «گرداب»، دستاویز جریان های سیاسی شده و با راه اندازی کمپین های حمایت از آنان، سعی در تخفیف جرایم آنان داشته و سرانجام با تحمل چند سال زندان، دیگر بار به خیانت های خود به خانواده های مومن و ملت شهید پرور ایران اسلامی ادامه دهند.

طرفه آنکه پس از برخورد برق آسا با عوامل و مدیران این سایت ها، به علت عدم صدور حکم و اطاله دادرسی، سایت های دیگری با بهره از تجارب سایت های پیشین به ترکتازی خود در شکستن حریم مقدسات و اهانت به همه ارکان دین و اجتماع بی پرواتر از گذشته ادامه می دهند.

این قلم، زبان گویای هزاران قربانی گرفتار آمده در دام کثیف این گرگ های انسان نماست که خواهان اقدام سریع و کوبنده دستگاه قضایی کشور هستند؛ امید که همچنان قوه قضائیه پناه ستمدیدگان بماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۹
عزیزم پسر حضرت نوح و همسر حضرت لوط و ... که بد بودن و تو قران هم اومد اونها هم ماهواره داشتند که هدایت های پدر و همسر رو نادیده گرفتن!!!
همه این چیزها به خود آدم بستگی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
انسان جایز الخطا است و شیطان از همین فرصت ها استفاده میکند مگر معصومین
آیا باید گفت شیطان مقصر نیست و تمام تقصیر ها متوجه ماست
این اشخاص کار شیطان را در جامعه انجام میدادند و زشت را زیبا جلوه میدادند و انسانها را گمراه میکردند مگر در نماز نمیخوانیم ما را به راه راست هدایت فرما - این اشخاص همانهایی هستند که ما را از این راه منحرف میکردند و جزو سربازان شیطان هستند
خدا خیرتان بدهد. احسنت بر آن شیری که خوردی. به امید نابودی آنها
به عنوان یک مسلمان و ایرانی اعلام میکنم هرکس با دادگاه و مجازات صاحبان این سایت ها مخالفت کند خائن به دین و کشور و ملت است
والله ایرانی خیلی غیرتمند بود چی شده که سیب زمینی هم برای ما رگ زده...
این بی شرفها کرامت و حیثیت و شرف و ناموس مردم را به تاراج بردند.قاضی دادگاه اینها اگر کمتر از اعدام دهد عدالتی اجرا نشده
بسیار عالی بود. اونا باید زودتر از اینها اعدام می شدند.
من در بررسی و تحلیل محتوای بسیاری از قصه های جنسی به این نکته رسیده ام که این داستان ها قریب به اتفاق تخیلی است و در حال فرهنگ سازی برای عادی نمودن روابط با محارم و حتی با القاء نوعی نگاه خیرخواهانه توسط والدین به فرزندان است. تم و موضوع بسیاری از آنها غالبا از یک ذهن بر می خیزد و این احتمال قوت می گیرد که فرد یا گروهی به صورت کاملا هدفمند در حال تدوین این قبیل داستان ها هستند. داستان هایی که از ارتباط یک پسر با دختر فراتر رفته و به ارتباط برادر با خواهر و یا فرزند با والدین و ..... معطوف می شود. تصور می کنم که ضمن اهمیت برخورد قاطع با این گروه مجرمان سایبر، ضرورت دارد تا موضوع به نحوی که خود موجبات مفسده بیشتر نشود، تحلیل و به عموم مردم به خصوص جوانان آگاهی رسانی شود. اینکه تصور شود با آنچه که ما اطلاع رسانی نمی کنیم، انحرافات اخلاقی افزایش نمی یابد، اشتباهی بزرگ است. واقعیت این است که بسیاری از انحرافات در لایه های غیر محسوس رخ می دهد و این دلیلی برای کم بودن مشکلات در جامه ما نیست. (عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد)
كمترين مجازات براي اين مفسدين مرگ است.بايد به سرعت انها اعدام شوند.تعلل قوه قضاييه چيزي جز زيان به دنبال نخواهد داشت چون به اندازه كافي از مجرمين تحقيقات صورت گرفته است
بايد اين مفسدين في الارض اعدام شوند اگر اين كار صورت نگيرد به ايراني و اسلام خيانت كرده ايد.
به خواست خداوند پس از اعدام اين شياطين در جهنم سوزان خواهند سوخت انشاء الله
درود بر تو اي تابناك كه با اطلاع رساني تابوها را ميشكني
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
تابو چیه؟انتقاد به قوه قضایی هم تابو هست؟

عجب !
عذر میخوام...این عدد و رقم ها از کجا اومده:
چند هزار کاربر فعال ایرانی این سایت ها که از روابط جنسی خود فیلم و عکس تهیه و با ارسال به این سایت‌ها
مدیر پایگاه با تشکر از دقت نظر شما کاربر گرامی
آمار مستندی که در اختیار تابناک است این موضع را تایید میکند و تابناک به دلیل اینکه قبح شکنی نشود این اسناد را منتشر نکرده است.
بازهم تشکر از بابت توجه شما...
درود بر تو اي تابناك كه با اطلاع رساني تابوها را ميشكني
ریشه ها و علل را بیابید
درود بر تو اي تابناك كه با اطلاع رساني تابوها را ميشكني
من نمی دونستم.... خیلی ناراحت کننده بود! طفلی اون بچه ای که از خواهر برادر به دنیا اومده... بزرگ شد چی بهش می گن؟!!!!!!!!!! اونم حتماً چاره ای جز اعمال خلاف نخواهد داشت :(
از سایت تابناک بابت این رویکرد تشکر می کنم
اعترافات سعید ملک پور سه ماه قبل از از اغتشاشات پخش شد ! اصلاً چه ربطی به متهم سیاسی داره ؟ از کی تا حالا قوادها و ... هم سیاسی به حساب میان ؟!
البته وقتی آقای ... و ... سردمدار سبز لجنی باشن قورباغه هم ابو عطا می خونه
این قسمت " بسیار تکان دهنده است ..." را پاک کنید. آدم از همه چیز نا امید میشه. قبح مسائل را نشکنید.
نويسنده محترم
دراينكه عمل اين افراد بسيار زشت بوده كه حتي نمي توان در مورد آن حرفي زد بحثي نيست ليكن شما هم دراين مورد كه هزاران نفر با اين سايتها همكاري ميكردند غلو كرده ايد واگر اينچنين باشد واي به حال ما پدر ومادرها كه جوابي براي دنبا وآخرتمان نداريم
شاید شنیده باشید داستان مسسابقه شیطان و یک فرد فاسق را که در پایان زمان مسابقه شیطان کاری که کرده بود یک فاسق دیگر ساخته بود که هر روز تمام جرائم فاسق اولی را تکرار کند
این افراد لایق بدترین نوع مرگ هستند
دیدن این سایت ها سن خاصی دارد برخی در برخی سن ها به سراغش می روند و این نباشد یکی دیگر
نیروی انتظامی و قوه قضاییه هر دو پاشنه آشیل این مملکتند
بايد بدون هيچ اغماضي همه را اعدام كرد
یه جا گفتی از قتل نفس بدتره به نظر من اشتباه میکنی
خیلی زشته برای یه سایت مستهجن مجازاتی در حد اعدام باشه
چرا یک مرکز را دستگاه قضایی یا نیروی انتظامی به مردم جهت دریافت گزارشات مردمی در مورد سایت های مستهجن معرفی نمی کنند من بسیاری از این سایت را برخورد کرده ام ولی نمی دانم به کی باید گزارش کنم
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
دوست عزیز چنین جاهایی وجود دارد مثل گرداب
تابناك لطفا اين خبر را بردار
شما دارید با احساسات مخاطبین خود بازی میکنید در زشت بودن این سایت حرفی نیست اما شما خیلی شورش کردید و چیزهایی گفتید که ربطی به اینها هم ندارد
بیشتر تقصیر ننه و باباشون است
مگر اینکه توپیگیر این مسائل باشی تابناک جان . خدا خیرتان دهد.
با تشکر از تابناک که با این موضوع پرداختید، با توجه به اینکه این که برخورد با این عوامل در ابتدا خوب پیش رفت ولیکن به قضایای بعد از انتخابات برخورد و یک مقدار به حاشیه رفت، کمرنگ شد
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی