بازدید 4432

جریمه ۱۰ برابری پزشک تبریزی برای دریافت مبلغ اضافی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: پزشک و جراح تبریزی به علت دریافت مبلغ اضافی از بیمار تحت عمل جراحی، ۹۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف جریمه شد.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰ 12 May 2024

به گزارش «تابناک»، «صمد حضرتی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این پرونده توسط کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده بود، افزود: در این پرونده، پزشک مذکور اقدام به دریافت ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از بیمار کرده بود که به این تخلف در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از بررسی پرونده به دلیل دفاعیات غیرموجه پزشک مذکور، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توبیخ کتبی، درج در پرونده پزشکی و استرداد وجه اضافه دریافت شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

قاچاقچی گردو خارجی در تبریز ۳.۵ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق خشکبار در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تبریز، گفت: این پرونده شامل قاچاق یک هزار و ۹۲۰ کیلوگرم گردوی خارجی به ارزش یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال است.

حضرتی، با بیان اینکه این میزان قاچاق کالا از سوی ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودروی خاور در آذرشهر کشف شده بود، ادامه داد: شعبه پس از بررسی پرونده به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

قاچاقچی کالای خارجی در مراغه یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق کالای خارجی در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز در مراغه، گفت: این کالاها شامل پنج هزار و ۲۸۶ قطعه ابزار ساختمانی و ۷۲ دست لیوان به ارزش یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال است.

حضرتی، افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

وی یادآور شد: این کالاهای قاچاق از سوی ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه خودروی باری در محور مراغه - هشترود کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

گفتنی است، در سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن سه هزار و ۸۰۲ پرونده تخلف در آذربایجان شرقی، برای قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه بیش از ۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال جریمه صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
فردا از ایران میره بعد یک عده روزنامه تیتر مزنند : فرار مغزها
اما تیتر درستش اینه : فرار شکم ها
یک پزشک جراح کمتر از ده میلیون تومن اضافه دریافت کرده. کار بدی کرده؟ بله. اما بخدا این شیوه برخوردها و انتشار آن در کشوری که طرف 1000 (هزار) میلیارد تومن علنا تخلف کرده (چیز دیگری نمی نویسم که سانسور نکنی) و در عین حال کسی نازک تر از گل هم بهش نمیگیه، بلکه هر هفته هم دعوتش می کنند تا مرد را به تقوای الهی دعوت کند ، درست نیست. این فرد پزشک جراح است و کشور بهش نیاز داره. تخلفش هم والا در قیاس با ارقام اختلاس ها و دزدی های رایج خیلی خیلی کم است.
بدون استثنا تمامی پزشک هان محترم زیر میزی دریافت میکنند
کاش در همه جا و همه چیز جدی برخورد بشه و اسامیشون هم اعلام بشه
مسخره کردید ! شما بگو کدوم دکتر جراح زیر میزی نمیگیره !؟ همه هم میدانند که این ناهنجاری متاسفانه عمومیت داشته و کسی نمیتوند منکر آن شود ! بیما بی نوا که مجبور است برای عمل جراحی از هر راهی که شده هزینه سنگین عمل های امروزی را تهیه کند و بعلاوه آن حداقل یک سکه نا قابل که الان 40 میلیون قیمت دارد تقدیم کند این فساد را همه خبر دارند تمام آنهائی که با این دکترها سرو کار دارند میدانند و جیبشان زده شده اما مسئولین سرشان را زیر برف میکنند و میگویند نه همه چیز خوب است چون نگرانند اگر به این قشر بدبخت گدای حریص بگی بلای چشمت ابروست قهر میکنند ! جالب است از همه اقشار وضعشان بهتر است و از همه هم بیشتر نق میزنند و طلبکارند !!
واقعا متاسفم برای این حکم های دو زاری ،حداقل باید هزار برابر جریمه میشد و پروانش هم ۵ سال تعلیق ، همینه که تو کشور ما هر کسی جرات میکنه خلاف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
والا الآن از بس تخلفات زیاد شده و همه تخلف را حق خود می‌دانند و البته قوانین و تعرفه‌ها و ... شاید معقول و صحیح نباشد ، همان طور که از تعداد مثبت و منفی مشخصه، اکثر افراد به این نظر شما رای منفی می‌دهند یا مثل من بی‌نظیر!!!!!!!
اگه تا حالا 100 بار زیاد گرفته بشه الان 10 بار جریمه میشه باز 100 بار دیگه اضافه میگیره باز 10 بار جریمه میشه
متاسفانه بسیاری از جراحان که خیلی هاشون هم اقازاده و سهمیه ای هستند دارا علنا سکه زیر میزی میگیرن و هیچکی هم باهاشون کاری نداره
اره تمام دکترهازیر میزی میگیرن من الان 2ماه هست دیسک کمر گرفتم خودمم کارگر روز مزد هستم رفتم دکتر خود دکتر گفت باید یک سکه بدی و۴عدد پلاتین بگیر بیار عمل کنم من خودم الان بخدا مستاجر هستم من یا امسال من از کجا بیارن یک سکه به اقا دکتر محترم بده
سلام گر حکم شود که مست گیرند ...آهای مسول اگر راست میگوید بازرسان بی طمع بصورت ناشناس به بیمارستانها اعزام کنید تا واقعیت بر شما بر ملا گردد وکاش درمورد همه قانون اجراشود
پلاتین پامو وقتشه دربیارم،هر دکتری رفتم 5-7 میلیون زیر میزی میخوان،از خیرش گذشتم در نیاوردم،
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی