بازدید 4864

سرمربی جدید بایرن مونیخ انتخاب شد

کد خبر: ۱۲۳۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 11 May 2024

سران باشگاه بایرن مونیخ هانسی فلیک راسرمربی فصل بعد اعلام کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرانجام بایرن مونیخ بعد از مذاکره با چند سرمربی بزرگ برای جایگزینی توماس توخل به نظر می رسد که گزینه نهایی را انتخاب کرده است.

شبکه اسکای اسپورت 1 آلمان اعلام کرد که سران باشگاه بایرن مونیخ در تماسی که با فلیک داشتند با او به توافق رسیده اند.

طبق اعلام اسکای اسپورت خود فلیک هم به بازگشت به بایرن مونیخ علاقه دارد و به همین  خاطر به نظر می رسد که بایرن در نهایت پرونده انتخاب جایگزینی توماس توخل را با انتخاب فلیک بسته است و او سرمربی جدید بایرن خواهد بود.

فلیک قبلا بین سال‌های 2019 تا 2021 نیز سرمربی بایرن مونیخ بود. او توانست در بایرن مونیخ به رکورد پپ گواردیولا دست پیدا کند. او توانست در ۲۵ بازی اول خود روی نیمکت بایرن مونیخ ۲۲ برد را تجربه کند که پیش از این تنها پپ گواردیولا مربی اسپانیایی منچسترسیتی به این رکورد دست پیدا کرده بود.

فلیک در لیگ قهرمانان اروپا نیزتوانست با از پیش رو برداشتن دو تیم بزرگ اروپا چلسی و بارسلونا راهی فینال این رقابت‌ها بشود. مقتدرانه‌ترین بازی وی اما بازی او مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی بود. آنها در لیسبون پرتغال موفق شدند در یک بازی تک حذفی ۸-۲ بارسلونا را از پیش رو بردارند. بعد از آن فلیک تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ باشگاه فوتبال بایرن مونیخ شد و لقب آقای محبوب را از سوی هواداران مونیخی دریافت کرد او موفق شد با این تیم لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰، را فتح کند.وی توانست در کنار پپ گواردیولا به تنهایی مربی تبدیل شود که به شش گانه دست پیدا کرده است. 

اما امسال بایرن مونیخ یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را تجربه کرد و باوجود درخشش هری کین در خط حمله، وبا مربیگری توخل فصل را بدون جام به پایان خواهد رساند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی