بازدید 5409

تماس رئیس جمهور فرانسه با رئال مادرید درباره امباپه

رئیس جمهور کشور فرانسه درباره ستاره خط حمله پاری‌سن‌ژرمن که در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد، درخواست مهمی از مدیران تیم بعدی او داشته است.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ 10 May 2024
 
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امانوئل ماکرون از سران باشگاه رئال مادرید درخواست کرده که به کیلیان امباپه اجازه دهند تیم امید فرانسه را در رقابت‌های المپیک 2024 همراهی کند.
 
امباپه روزهای پایانی حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را سپری می‌کند و با وجود داشتن بندی برای تمدید قراردادش با پاریسی‌ها در پارک دو پرنس نخواهد ماند و سرانجام پس از چند فصل گمانه‌زنی قرار است به پایتخت اسپانیا برود و انتقالش آنقدر قطعی است که ماکرون دیگر پاریسی‌ها را طرف حساب قرار نداده و برای بردن امباپه به المپیک مستقیماً با رئال مادرید وارد مذاکره شده است.
 
 
 
طبق قوانین فیفا؛ باشگاه‌ها تنها در روزهای فیفا و تورنمنت‌های مهم ملی نمی‌‌توانند مانع از پیوستن بازیکنان ملی‌پوش‌شان به تیم‌های ملی کشورشان شوند و المپیک در این دسته نیست، بنابرین ماکرون سعی دارد که از طریق دیپلماسی رئالی‌ها را متقاعد کند که به ستاره جدیدشان اجازه دهند در المپیک پیش رو حضور داشته باشد. المپیک 2024 در شهر پاریس برگزار می‌شود و حضور امباپه در این رقابت‌ها به عنوان نماد حال حاضر تیم ملی فرانسه برای ماکرون اهمیت فراوانی دارد. با این حال با توجه به اینکه امباپه امسال باید فرانسوی‌ها را در یورو همراهی کند، مشخص نیست که رئال مادرید با حضور او در المپیک هم موافقت کند، چرا که خستگی مضاعفی به بازیکن در آستانه شروع اردوی پیش فصل تحمیل خواهد شد. ماکرون در این باره گفت: «من روی هر تیمی که قرار است تیم بعدی امباپه باشد، نهایت فشار را می‌آورم تا بتوانم او را به المپیک ببرم.»
 
در این میان خود بازیکن همان‌طور که در مصاحبه‌ اخیرش گفته؛ به بازی در المپیک علاقه دارد اما او به هر تصمیمی که باشگاه رئال مادرید درباره‌اش بگیرد، احترام خواهد گذاشت.
 
فرانسوی‌های میزبان در المپیک 2024 در گروه A با تیم‌‌های آمریکا، گینه و نیوزیلند رقابت‌ خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی