بازدید 8576

قصری که امباپه در مادرید خرید؛ سلام به رئال

امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گرانقیمت شهر مادرید» به شمار می آید.
کد خبر: ۱۲۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ 05 May 2024

 کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید پنج ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گرانقیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی