بازدید 1198

مناطق غربی کشور امروز منتظر رگبار باران باشند

سازمان هواشناسی اعلام کرد مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند و همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (۳ اردیبهشت) خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 21 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز (۲ اردیبهشت) با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۳ اردیبهشت) سامانه در کل نوار غربی، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال است.

وضعیت جوی استان تهران طی امروز (۲ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۲ اردیبهشت)، کمی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، از بعد از ظهر افزایش وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم