بازدید 1558

خودسوزی شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه ترامپ

جفری مدری رئیس پلیس نیویورک روز جمعه (به وقت محلی) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه منهتن جایی که قرار است محاکمه کیفری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن در آن برگزار شود، خودسوزی کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵ 20 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری ایندیپندنت، در این بیانیه با اشاره به اینکه مکس آزارلو اهل فلوریدا خود را در مقابل دادگاه منهتن به آتش کشید، آمده است: پلیس با خانواده این فرد صحبت کرد ولی آنها نمی‌دانستند که وی به نیویورک سفر کرده است.

این آتش سوزی درست پس از پایان انتخاب کامل هیات منصفه دادگاهی رخ داد که قرار است در آن اولین محاکمه کیفری یک رئیس جمهور آمریکا برگزار شود.

یک افسر اطلاعات عمومی اداره پلیس نیویورک (NYPD) به ایندیپندنت گفت که پلیس کمی بعد از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه (به وقت محلی) به تماس ۹۱۱ برای کمک پاسخ داد. سپس آمبولانس اور|ژانس مصدوم را که در وضعیت بحرانی قرار داشت به بیمارستان منطقه منتقل کرد.

سخنگوی دادگاه جنایی منهتن به خبرنگاران حاضر در صحنه گفت که به دلیل این حادثه خودسوزی، هیچ تاخیری در روند محاکمه ترامپ وجود نخواهد داشت.

این سخنگوی همچنین افزود: یک افسر دادگاه برای درمان اثرات استنشاق دود به بیمارستان منطقه منتقل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم