بازدید 1875

گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد که ژاوی هرناندز در پایان فصل از هدایت بارسلونا جدا می‌شود و به عنوان سفیر فعالیتش را در این باشگاه ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۲۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 28 March 2024

به گزارش تابناک، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی ارناندس» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.
 

در این فصل بار‌ها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بار‌ها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسی فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی