بازدید 1396

آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در بلوار رسالت مشهد

رئیس ایستگاه های ۳۷ و ۵۴ آتش نشانی مشهد گفت: استفاده از اجاق خوراک پزی برای گرمایش، یک منزل مسکونی را به کام آتش کشاند.
کد خبر: ۱۲۲۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ 21 March 2024

به گزارش تابناک، مهدی یکه در گفت‌وگو با تسنیم اظهارداشت:صبح امروز دوم فروردین، در پی اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه 125، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌ 37 به محل حادثه واقع در رسالت 129 اعزام شدند.

وی ادامه داد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک باب منزل مسکونی به مساحت حدود 60 متر مربع دچار حریق شده و دود و شعله‌های آتش از پنجره ها به بیرون زبانه می‌کشید.

یکه افزود: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده، گروه اول پس از ایمن‌سازی محل و قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی به جستجوی ساکنین محبوس مانده احتمالی در ساختمان پرداخته و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و چهار رشته لوله آبرسانی شروع به اطفاء حریق کرده و خود را به کانون حریق رساندند.

رئیس ایستگاه های 37 و 54 آتش نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از مهار آتش، به وسیله فن‌های فشار قوی مخصوص اقدام به تخلیه دود کرده و در مدت زمان کوتاهی موفق به مهار کامل این آتش‌سوزی شدند.

یکه با اشاره به اینکه خوشبختانه با شروع آتش‌سوزی ساکنین اقدام به تخلیه ساختمان کرده بودند یادآور شد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات لکه‌گیری و نیز جداسازی اقلام سوخته از سالم و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار