بازدید 1638

۳ حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن

آمریکا و انگلیس برای چندمین بار در روز جاری بخش‌هایی از یمن را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶ 12 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی باز هم بخش‌هایی از خاک یمن را هدف حمله‌های هوایی قرار داده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی- انگلیسی منطقه «رأس عیسی» در بخش «الصلیف» را یک مرتبه و منطقه «الکوزی» در بخش «الدریهمی» واقع در غرب یمن را ۲ مرتبه بمباران کرده‌اند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی ۴ حمله را علیه غرب یمن به انجام رساندند. ائتلاف متجاوز آمریکایی- انگلیسی در این ۴ حمله منطقه «العرج» در منطقه «باجل» واقع در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند.

کمی پیش از آن نیز منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی منطقه رأس عیسی، واقع در الصلیف در شمال استان الحدیده را در ۳ نوبت هدف قرار داده‌اند.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی