دنیامالی: مردم دیگر سلایق جریانات سیاسی را برنمی‌تابند

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عبور مردم از جریانات «اصولگرایی» و «اصلاح طلبی» به معنای آنچه پیشتر وجود داشته و اتخاذ رویکرد جدید در انتخابات اخیر گفت: امروز مجموعه‌هایی که حرف‌های نو بزنند و در خصوص جریان حکم‌روایی ایده‌های جدید داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۲۲۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 09 March 2024

به گزارش «تابناک»، احمد دنیامالی در گفت و گو با ایسنا به رویکرد مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره و با بیان اینکه «امروز نمی‌توان گفت که در کشور احزاب فعالی داریم بلکه یکسری جریانات فکری یا سیاسی داریم»، اظهار کرد: امروز انتظار مردم از جریانات سیاسی تامین نشده است چراکه مردم عملکرد گروه‌های مختلف سیاسی را رصد می‌کنند و دیگر این سلایق را بر نمی‌تابند.

وی افزود: شاید مردم به دنبال آن هستند که سلایق جدیدتر پا به عرصه بگذارند و جوان‌ترها بیایند و نگاه‌های جدید پا به عرصه بگذارند؛ اساساً مردم جریانات جدیدی که نقاد باشند و  عملکرد جریانات سیاسی موجود را نقد کنند، بیشتر می‌پذیرند و ما این موضوع را عموماً در نتایج انتخابات ۱۱ اسفند در تهران مشاهده کردیم.

این نماینده مجلس همچنین گفت: جامعه امروز تنوع طلب و به دنبال حرف‌های نو است. امروز مجموعه‌هایی که حرف‌های نو بزنند و در خصوص جریان حکم‌روایی ایده‌های جدید داشته باشند، مورد توجه قرار می‌گیرند.

دنیا مالی همچنین درباره تعدد لیست‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی در انتخابات اخیر اظهار کرد: تضارب آراء برای یک جامعه لازم است؛ چه آن زمان که اصلاح طلبان در قدرت بودند و داخل‌شان انشقاق و دعوا بود و چه الان که اصول‌گراها داخل خودشان این انشقاق و تکثر جریانات را دارند این موضوع مورد توجه بود. آنچه که مهم است این است که این جریانات باید نسبت به مسائل جامعه راهکار داشته باشند و برآیند این تضارب آراء باید به مردم نوید آینده بهتر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست