بازدید 2497
۵

واکنش سخنگوی شورای شهر به حادثه مترو

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه دیروز در مترو گفت: قطعا مهم است که به موقع عذرخواهی شود و به موقع توضیح دهیم. 
کد خبر: ۱۲۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 05 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، علیرضا نادعلی در نشست خبری که بعدازظهر امروز- دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲- به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ در باغ نگارستان برگزار شد، تصریح کرد: باید عذرخواهی و ارائه توضیحات در رسانه انجام شود و البته ضمن توضیح، تلاش برای جلوگیری از حوادث بعدی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل فرسوده تحویل گرفته شد و اعداد و ارقام فرسودگی در ابتدای امر به ما ارائه شد. ما از شفافیت صحبت می‌کنیم، اما ممکن است مدیری گزاره‌ای را شفاف عنوان نکند تا در جامعه التهاب ایجاد نشود. 

نادعلی با تأکید بر اینکه تمام تلاش‌ها انجام شده و وقتی منابع تأمین شد تأمین تجهیزات نیز صورت گرفت، یادآور شد: آنچه که می‌تواند تا زمان خرید تجهیزات جوابگو باشد، تعمیرات و بازآماد (اورهال) است که هزینه‌های سنگینی دارد. تعمیرات اساسی در فناوری‌های سطح بالا هزینه‌های زیادی دارد و بخشی از آن با واردات تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: ما از شرکت بهره برداری مترو موضوع را پیگیری کردیم و بررسی‌ها در مترو ادامه دارد و گزارش های دقیق به شورا ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر گفت: آنچه که به ما اعلام کردند علت حادثه دیروز این بوده که ترانس موجود در مترو دمای بالایی داشته و منجر به آتش سوزی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
چه چهره طلبکاری
آخه این دغدغه مردم و شهر رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
از مردم که عذرخواهی نکرد... نگرفتی!؟
خط یک هر هفته همین داستانه
برای مشکلی که به دفعات تکرار میشه عذرخواهی هیچ تاثیری نداره. عذرخواهی یعنی متوجه شدم که اشتباه کردم، جبران می کنم و تکرار نمی کنم.
ناد علیا مظهر العجائب
(الان این گزارش بود، واکنش بود، عذرخواهی بود، برنامه آتی شورای شهر و شهرداری بود، راهکار بود ؟! آخه آقای سخنگو با این حرفها که چیزی درست نمیشه و تبعاتش مثل همیشه گریبان مردم را میگیره. نشنیدید که به عمل کار برآید به سخندانی نیست!)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست