بازدید 5057

فرمانده قرارگاه خاتم‌: جنگ آینده جهان جنگ آب است

الانبیاء (ص) گفت: جنگ آینده جهان "جنگ آب" است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم، تبدیل به فاجعه می‌شود؛ در ایران وضعیت مصرف آب به‌شدت غیربهینه است و امروز اصلاح روند مصرف آب در ایران یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 04 March 2024


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در مراسم افتتاح کارخانه بتن پارچه‌ای اظهار داشت: متخصصان ایرانی با تولید محصول دانش بنیان بتن پارچه‌ای توانستند اقدام موثری برای جلوگیری از هدررفت آب در کانال‌های انتقال آب بخش کشاورزی بردارند.

وی افزود: جنگ آینده جهان "جنگ آب" است و اگر نتوانیم همین منابع آبی موجود را کنترل کنیم،  تبدیل به فاجعه می‌شود؛ در ایران وضعیت مصرف آب به‌شدت غیربهینه است و امروز اصلاح روند مصرف آب در ایران یک ضرورت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: در هفته اخیر دو پروژه مهم پسماند و پساب در استان آذربایجان شرقی و مترو در استان فارس را به افتتاح رساندیم و در موضوع ICT هم انجام اقدامات مهمی مطرح است که در جلسه با وزیر ارتباطات توافقات  خوبی انجام شد.

وی با اشاره به ورود قرارگاه به میادین نفتی و گازی ادامه داد: در میادین مشترک که سالیان درازی هیچ نهادی نزدیک آن هم نمی‌شد با ریسک بزرگ وارد شدیم و الان مشغول فعالیت هستیم.

سردار عابد با اشاره به اقدامات عمرانی این مجموعه گفت: برای راه آهن شلمچه -بصره تاکنون ٨ توافقنامه نوشته شد اما متاسفانه به اجرا نرسید، اما امسال با حضور قرارگاه این اقدام عملی شد و الان مهندسان قرارگاه مشغول طراحی‌ها هستند که کار بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: در هلدینگ دریایی قرارگاه هم اقدامات بزرگی انجام شده و ساخت پل خلیج فارس را هم در دستور کار داریم؛ پروژه پل خلیج فارس برای اتصال جزیره قشم 10 سال بر زمین مانده بود و عزم و اراده‌ای هم برای اجرا نبود اما به محض اینکه تصمیم برای اجرا گرفته شد قرارگاه در اجرا حاضر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
لازم به جنگ نيست از دريا اب بكشين
یک زمانی با پروژه های سد سازی محیط زیست زو نابود کرذنذ الان با پروژه های انتقال آب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
دشمنان ایران و دشمنان مردم ایران و دشمنان ابادی ایران مدت هاست با شعار محیط زیست و دلسوزی برای محیط زیست ژست میگیرند .....وقتی دشمنان و بدخواهان کشور شعار محیط زیست می دهند
.. و سکه تقلبی محیط زیست را برای جلوگیری از توسعه
رواج داده ند . بزرگترین ضربه را به محیط زیست زده اند
در همین رابطه افزایش جمعیت میلیونی افاغنه که هیچ سازمانی بدرستی آمار آنها را ندارد اما از 5 تا 15 میلیون اعلام می شود فشاری بر منافع فعلی آب ایران خواهد آورد که جبران ناپذیر خواهد بود. لااقل افاغنه ای که طی 15 سال اخیر وارد ایران شدند را اخراج کنید.
صبح بخیر!
چی شد التیماتوم جناب رییس به طالبان در مورد حق ابه هامون ؟
جناب برادر سردار عزیز ؛ حرف تازه چه خبر؛ این که جنگ آینده جنگ آب هست که سالها هست متخصصین حوزه آب مکررا هشدار دادن. بگین شما تو این ۴۰ سال برای مهار این بحران چه کردین
این را توجه نکنید به آماده باش برای جنگ توجه کنید آب بهانه است.
اگر‌این‌چهار‌تاسد‌را‌هم‌نمیزدند‌الان‌ابی‌نبود‌مغرضانه مطاب‌مینویسد‌
به به ..... به این همه درایت و تدبیر.عجب جنگ آب.واقعا ما با این همه آدم کاردان که کار دستشون هست خیلی نا شکر هستیم.هر چی آب زیر زمین بود کشیدن و به هدر دادن الان می فرمایند جنگ آینده جنگ آب هست.احسنت.احسنت.
از پنجاه سال پیش تحصیلکرده های مملکت نسبت به کمبود اب هشدا.ر داده بودند ولی انها را مسخره میکردند و میگفتند میخواهند کشاورزی را نابود کنند
این جمله شما را که جنگ آینده بر سر آب است رو سی چهل سال قبل تا حالا چندین بار دنیا گفته!تا الان باید فکری می کردن که متاسفانه نکردن ! زدن میاونها چاه غی مجاز ،فرونشست ها، عدم کنترل سیلابها، از بین بردن جنگل‌ها، و......
پروژه‌ایران‌رود‌رااجرا‌کنید‌برای‌همیشه‌مشکل‌اب‌درایران‌حل‌میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست