بازدید 1456

آتش‌سوزی مهیب در بنگلادش با ۴۳ کشته و ده‌ها زخمی

سامانتا لال سن وزیر بهداشت بنگلادش پس از بازدید از بیمارستان کالج پزشکی داکا با تائید خبر وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان ۶ طبقه در پایتخت بنگلادش، به خبرنگاران، گفت: در این حادثه حداقل ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و ۲۲ نفر دیگر هم به دلیل جراحات سوختگی در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند که همگی در وضعیت وخیمی به سر می‌برند.
کد خبر: ۱۲۲۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳ 01 March 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از رویترز، مقامات آتش‌نشانی داکا اعلام کردند که این آتش‌سوزی عصر پنجشنبه از یک رستوران آغاز شده و به سرعت به طبقات دیگر این ساختمان ۶ طبقه سرایت کرده است.

این مقامات با اشاره به اینکه هنوز علت شروع این آتش‌سوزی مشخص نشده است، افزودند: این آتش‌سوزی پس از ۲ ساعت تلاش شدید ۱۳ واحد آتش‌نشانی شهر داکا، مهار شد و آتش‌نشانان از جرثقیل برای نجات افراد گرفتار شده در طبقات مختلف این ساختمان استفاده کردند.

سرتیپ مین اودین مدیر خدمات آتش نشانی و دفاع مدنی بنگلادش نیز با بیان اینکه وقوع این آتش‌سوزی ممکن است ناشی از نشت گاز باشد، خاطرنشان کرد: استانداردهای ایمنی به هیچ وجه در این ساختمان رعایت نشده بود، به طوری که در هر طبقه آن و حتی روی راه‌پله‌ها هم سیلندرهای گاز چیده شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست