بازدید 4038

دستگیری قاتل یک زن و دختر در جنوب شرق تهران

کد خبر: ۱۲۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 29 February 2024

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل یک زن و دختر در محدوده جنوب شرق تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار "علی ولی پور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل اسفند ماه سال جاری در پی وقوع ۲ فقره قتل «یک زن حدودا ۵۰ ساله و یک دختر حدودا ۲۰ ساله» در محدوده جنوب شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم این پلیس در گام نخست به محل جنایت اعزام و دریافتند؛ یک زن و یک دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

 وی توضیح داد: طی تن پیمایی از هر ۲ مقتول آثار یک گلوله در سر زن حدودا ۵۰ ساله و یک گلوله در گلوی دختر حدودا ۲۰ ساله مشاهده شد و در رصد‌های اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد که هر دو مقتول با یکدیگر رابطه مادر و دختری دارند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود، قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان پزشکی است.

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان به دست آوردند زن ۵۰ ساله با قاتل حدودا ۸ سال زندگی مشترک دارند، ولی هر این زوج به صورت مستمر با یکدیگر درگیر به طوری که چند روز پیش از بروز حادثه هر ۲ نفر با هم نزاع و درگیری داشته اند تا اینکه روز حادثه با شنیدن صدای شلیک گلوله قتل صورت گرفته است.

سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی