بازدید 3705

قضاوت دوباره اکبر خزایی در عراق ماسل شو و نگرانیهای مجدد ویزای آمریکا

اکبر خزایی داور حرفه Ifbb professional league یا همان npc از کشور ایران ، روز گذشته نهمین قضاوت خود در مسابقات بدنسازی ifbb pro با میزبانی کشور عراق در شهر کرکوک را به ثبت رساند .
کد خبر: ۱۲۲۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 26 February 2024
Akbar khazaei international bodybuilding professional judge
 
برخی معتقدند حضور اکبر خزایی در کشور عراق ممکن است مشکلاتی دوباره جهت اخذ ویزای آمریکا برای قضاوت رقابت‌های مسترالمپیا و سایر رقابت‌های بدنسازی حرفه ای پیش رویی ifbb pro یا مستر المپیا در آمریکا را برای او ایجاد کند.
 
اکبر خزایی داور بین المللی حرفه ای بدنسازی
 
در همین راستا اکبر خزایی گفت : من قاضی بین المللی بدنسازی ifbb pro league هستم و موظف هستم در هر مسابقه ای که از طرف ifbb pro دعوت میشوم حضور پیدا کنم که عراق هم از این قاعده جدا نبوده و در حال حاضر علت حضورم در کشور عراق با دعوت تشکیلات ifbb pro league بوده و بعید است که ورود به عراق مشکلی برای ویزای آمریکای من جهت قضاوت در رقابت‌های بدنسازی مستر المپیادی امریکا را برایم ایجاد کند. 
 
بدنسازی و تناسب اندام
 
لازم به توضیح است اکبر خزایی سال ۲۰۲۲ نیز برای قضاوت در مسابقات بدنسازی مسترالمپیا امریکا دعوت شد اما سفارت امریکا در مسقط عمان با درخواست ویزای او موافق نکرد و او از قضاوت در مسابقات حرفه ای آمریکا و مسترالمپیای آن سال بازماند.
 
اکبر خزایی مربی حرفه ای بدنسازی
 
این دوره از مسابقات عراق ماسل شو توسط ۵ قاضی بدنسازی از کشورهای ایران ، آمریکا ، فرانسه و روسیه در تاریخ ۴ و ۵ اسفند /۱۴۰۲ قضاوت شد که دارای ۶ کارت حرفه ای بود و قهرمان قهرمانان این رقابت که موفق به کسب کارت حرفه ای شدند، پیش نیاز رقابت‌های حرفه ای ورود به مسابقات بدنسازی مسترالمپیا آمریکا را کسب نمودند.
 
Akbar khazaei international bodybuilding professional judge
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی