بازدید 4752

دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم خودرو

کد خبر: ۱۲۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 24 February 2024

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد.

به گزارش خراسان، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو وانت که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کرد مشکوک می‌شوند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودرو وانت به طرز ماهرانه‌ای مخدوش گردیده که همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز متهم توجهی به فرمان‌های پلیسی نمی‌کرد ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ مافی گفت: از قسمت باری خودرو متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، ۳ عدد ضبط، ۲ عدد باند و ۲ عدد آمپیلی فایر مسروقه به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و متهم به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی