بازدید 37493

برف و باران کشور را فرا می‌گیرد: این مناطق یخ می‌زند

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در ۵ روز آینده خبر داد و اعلام کرد که از شنبه تا دوشنبه دما در نیمه شمالی بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 23 February 2024

 

به گزارش تابناک،  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز جمعه چهارم اسفند در برخی مناطق گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش رخ می‌دهد.

شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق واقع در نیمه غربی، شمال شرق، مناطقی از جنوب، برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، یکشنبه در بیشتر مناطق کشور، دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق واقع در نیمه شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و سه شنبه در مناطقی از غرب و جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی و غربی، بارش و وزش باد پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، طی این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است. لازم به ذکر است بیشینه بارش شنبه در گیلان یکشنبه در گیلان، مازندران، قم، شمال اصفهان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، شرق خراسان جنوبی و دوشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

شنبه در بوشهر و شرق سمنان، یکشنبه در مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق و دوشنبه در نوار شرقی کشور در بعضی از ساعت‌ها وزش باد به نسبت شدید تا شدید انتظار می‌رود. همچنین از شنبه تا دوشنبه در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی کشور دما بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

امروز دریای خزر و مناطق شرقی خلیج فارس، شنبه دریای خزر و خلیج فارس، یکشنبه و دوشنبه دریای خزر، خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان و سه شنبه خلیج فارس و مناطق شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد و به تدریج افزایش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۴ و کمینه دما ۶ درجه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست