بازدید 3179

مطهری: نه اصولگرا هستیم و نه اصلاح طلب

کاندیدای انتخابات مجلس و سرلیست «صدای ملت» گفت: ملاک فهرست ما اعتدال و عقل‌گرایی و دوری از شعار زدگی و ایجاد تغییر در حد امکان است.
کد خبر: ۱۲۲۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 22 February 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی موسوم به صدای ملت در مراسم رونمایی از این فهرست انتخاباتی که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: برای اینکه علت پیدایش فهرست صدای ملت برای شما روشن شود باید بگویم که در انتخابات جاری احساس شد که گروه‌هایی هستند که مایل به مشارکت و لیست دادن در انتخابات نیستند و ما احساس کردیم که تقویت این نگرش به نفع کشور نیست چراکه ما در هر شرایطی نیاز داریم که زمینه اصلاح امور را فراهم کنیم و اصلاح امور نیز جز از طریق انتخابات و آشتی مردم با صندوق رای امکان پذیر نیست. 

 

وی افزود: اگر نقطه مقابل صندوق رای را نگاه کنیم در نهایت منجر به براندازی خواهد شد؛ اگر بگوییم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم تا مشارکت پایین بیاید و نظام تضعیف شود این روند به مرور موجب براندازی نظام حاکم می‌شود.  

مطهری تاکید کرد: علی رغم همه انتقادات و گله‌هایی که نسبت به دو انتخابات گذشته که نمی‌توانیم ادعا کنیم انتخابات آزاد بود داریم و به‌رغم انتقادات به برخی رویه‌ها از قبیل محدود کردن آزادی بیان ولی همچنان معتقدیم که برای اصلاح امور باید وارد نهادهای حکومت شد تا از این طریق زمینه اصلاحات را فراهم کرد. 

مطهری ادامه داد: در این دوره گروه‌های نقطه مقابل اصولگرایان گفتند که هیچ فهرستی نخواهند داد چون افراد مدنظر آنها به اندازه کافی حضور دارند و ما برای اینکه این فضا را بشکنیم وارد عرصه شدیم که در نهایت شاید به نفع همین گروه‌ها هم باشد.   

وی گفت: البته یک بیانیه 110 نفری منتشر شد که بیانیه خوبی بود و اصرار داشت که ما باید از هر فرصتی استفاده کنیم و از هر روزنه‌ای برای پیاده سازی هدف‌های اصلاحی استفاده کنیم بنابراین ما تصمیم گرفتیم فهرستی را ارائه کنیم که به دنبال این قضیه برخی گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی و  چه گروه های اصلاح‌طلب و مستقل و چه برخی اصولگرایان حمایت کردند.

سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت تاکید کرد:  ملاک فهرست ما اعتدال و عقل‌گرایی و دوری از شعار زدگی و ایجاد تغییر در حد امکان است. البته ما نمی‌توانیم  ادعا کنیم که با یک انتخابات مجلس همه تغییرات را محقق کنیم ولی به هرحال امکان فراهم کردن زمینه اصلاحات را می‌توانیم به وجود بیاوریم. 

مطهری خاطرنشان کرد: فهرست ما نه اصولگرا و نه اصلاح طلب است و در واقع صدای مردم است و برای هیچ کدام از این گروه‌ها اصالتی قائل نیست. ما اعتقاد داریم که دیوار کشیده شده بین اصلاح طلبان و اصولگرایان ناشی از روابط افراد و شخصیت ها است و در واقع اختلاف اساسی میان این دو جریان وجود ندارد و اینطور نیست که اینها نتوانند با وجود اختلاف فعلی با هم کار کنند؛ ما باید این دسته بندی‌ها را کنار بگذاریم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
عالی
مطهری: نه اصولگرا هستیم و نه اصلاح طلب
هر روز یک رنگ تنوع رنگ را از ما بخواهید
عقلانیت به این میگند
پس چه هستی .هی رنگ عوض می کنی .خدا رحمت کند پدرت را که در یک خط ثابت بود وبر حسب مصلحت رنگ عوض نمی کرد
میدونیم علی آقا. جهت بادی هستی.
یادمه گفته بودی که من اصولگرا هستم
یادمه گفته بودی من هم اصولگرا هستم هم اصلاح‌طلب
یادمه گفته بودی که من اصلاح طلب هستم
خوندم که گفتی من نه اصولگرا هستم نه اصلاح طلب
حزب باد تاسیس کن
کلا پس معلوم نیست چی هستی و بعد از اینکه رد صلاحیت شدی کرنش کردن رو خوب آموختی
عجب !!!!! آنوقت کی تاحالا؟
بعدا تا کی اینجوری هستی ؟
کاندیداهایی که خودشان میدانند منتخب اکثریت مردم نخواهند بود و برای مردم هم نمیتوانند کاری انجام دهند و موارد ابلاغی از بالا را تصویب خواهند کرد . آیا نانی که به عنوان نمایندگی می خورند حلال است ؟
بحث این است اگر برنامه ویا مصوبه ای درمجلس تصویب شود باز این تندروها هستند که با وجود انها امور را به نحو مطلوب پیش برد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی