بازدید 14614

شانس جدید به جانبازان برای انتخاب خودروی لوکس وارداتی/ بدون کارت بازرگانی خودرو وارد کنید

ضیغمی گفت: تمام تلاش وزارت صمت آن است که کلیه جانبازان مشمول در کمترین زمان خودروی درخواستی خود را دریافت کنند و چنانچه بانک مرکزی ارز مورد نیاز خودرو‌های مذکور را تامین کند، به سرعت می‌توان واردات خودرو جانبازان را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 21 February 2024

شانس جدید به جانبازان برای انتخاب خودروی لوکس وارداتی/ بدون کارت بازرگانی خودرو وارد کنید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در حالی که با اجرایی شدن قانون واردات خودرو برای جانبازان، مشمولان بر اساس بازه زمانی تعیین شده، خودرو‌های مدنظر را در سامانه مربوطه انتخاب کرده بودند، حال معاون وزیر صمت از ویرایش ثبت‌نام خودرو وارداتی جانبازان در هفته آینده خبر داده است؛ اتفاقی که می‌تواند به تغییر خودروی وارداتی منجر شوند.

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت در این باره گفته است: نظر به اینکه آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان تغییر کرده و برخی جانبازان بر اساس آیین‌نامه، شرایط گروه انتخاب خودروی آن‌ها جابه‌جا شده، لذا لازم است دوباره ویرایش جدید صورت پذیرد.

وی افزود: حدود ۳ هزار جانباز دارای شرایط نیز نتوانستند در طرح واردات خودرو جانبازان نام نویسی اولیه کنند؛ بنابراین، مقرر شد، این افراد هم با مراجعه با سامانه، نام نویسی اولیه خودروی خود را انجام دهند.

رئیس سازمان توسعه تجارت عنوان کرد: به دلیل درخواست‌های پی در پی جانبازان نسبت به تغییر خودروی انتخابی و همچنین افزوده شدن تعدادی خودرو جدید، تصمیم گرفته شد تنها یک بار به کلیه جانبازان معزز اجازه داده شود در صورت تمایل دوباره خودروی خود را ویرایش کنند.

بر اساس اطلاعیه صادره، جانبازان ویژه ۷۰ درصد، ششم و هفتم اسفند و سایر جانبازان ۷۰ درصد هشتم و نهم اسفند، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد نیز دهم تا دوزادهم اسفند می‌توانند به سامانه مراجعه و نسبت به ویرایش درخواست خود اقدام کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به جزییات تغییر آیین‌نامه واردات خودروی جانبازان گفت: منع قانونی پنج سال عدم فروش خودرو از آیین‌نامه حذف شده و جانبازان راساً می‌توانند خودرو وارد کنند.

وی اشاره کرد: بر اساس آیین‌نامه جدید، چنانچه فرد جانباز اقدام به واردات کند، کلیه مراحل مربوط به اخذ خدمات پس از فروش، استاندارد، محیط زیست، امور گمرکی و شماره‌گذاری را شخصاً باید انجام دهند؛ مگر آنکه قبلاً خودرو انتخابی وارد کشور شده و مراحل استاندارد و محیط‌ زیست را طی کرده باشد که در این صورت، لازم نیست دو مرحله استاندارد و محیط زیست را انجام دهد.

ضیغمی اظهار کرد: تمام تلاش وزارت صنعت معدن و تجارت آن است که کلیه جانبازان مشمول در کمترین زمان، خودروی درخواستی خود را دریافت کنند و چنانچه بانک مرکزی ارز مورد نیاز خودرو‌های مذکور را تامین کنند، به سرعت می‌توان واردات خودرو جانبازان را آغاز کرد.

شانس جدید به جانبازان برای انتخاب خودروی لوکس وارداتی/ بدون کارت بازرگانی خودرو وارد کنید

صحبت‌های جدید معاون وزیر صمت پیرامون فرصت جدید برای ویرایش خودروی انتخابی و یا انتخاب خودروی جدید وارداتی توسط جانبازان در شرایطی است که پیشتر سامانه مربوط به واردات خودروی جانبازان اعلام کرده بود در میان خودرو‌های مشمول واردات برای جانبازان، خودرو‌هایی از برند بنز و BMW نیز وجود دارد که مسلما با توجه قیمت بالای این خودروها، بانک مرکزی باید تامین ارز آن را در سقف ارزی یعنی ۳۵ هزار یورو تامین کند. این در حالی است که با گذشت چندین ماه وقفه، هنوز خبری از اجرای قانون واردات خودرو‌های کارکرده به کشور نیست و دولت ترجیح داده در این باره سکوت کند و شنیده‌ها از مانع ارزی برای اجرای این قانون حکایت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۶
ایران بهشت روی زمین وکل کائنات برای سرمایه دارهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
برای رانت خوارها
جانباز لوکس سوار . این مردم را چه شده؟ کسی که برای مردم پا برهنه جانباز شده می تواند لوکس سوار شود. یا دنیا عوض شده و رفتیم سوی تفکر اروپایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
در این 4 دهه هیچ ماشین لوکسی وارد کشور نشده؟؟؟موبایل لوکس وارد نشده؛ اقلام لوکس وارد نشده؟؟؟؟.....بعد از 18 سال وقفه در قانون مصوب برای ایثارگران دولت و مجلس کنونی اهتمام جدی بر اجرایی شدن این قانون که 1 دفعه خواهد بود اگر عمر ایثارگری اجازه داد !!!!! و توانایی تهیه این مبلغ !!!!!را اگر داشت و هزاران اگر دیگر و.... آن زمان شما اضهار ناراحتی بفرمائید و....در ضمن اگر ایثارگری
بهشتی دیگر برای دلالان و سوداگران بازار خودرو فراهم شد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
و جانبازها
مملکت مال ۵ میلیون طرفداره، مملکت مال خودیهاست، مملکت مال حزب اللهی هاست!!!!!!!!!!!!!!!!!
کدوم جانبازان این عزیزان که تو بستر افتادن و کپسول اکسیژن دارن یا اونهایی که عضوی از دست دادن یا شیمیایی هست نه نه ببخشید مسوولین هستن جانباز مسوولین شهید زنده هستن
وامصیبتا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
البته بعضی هم هستند که پاشون پیچ خورده و 10 درصد جانبازی با دوز و کلک درست کردند.
اگر در داخل ارز نیست....اجازه بدیم ایرانیان خارج از کشور که دسترسی به دلار و یورو دارن آزادانه خودرو وارد کنند تا انحصار ۲ خودرو سازی که پدر مردم را درآوردن شکسته بشه!!!!!!! اینکه دیگه به ملت و دولت فشار ارزی نمیاره....طرف از کانادا با پول خودش ماشیت وارد کنه....اینجا به ریال بهش پول بدین!!!!!!!! تا کی این بدبختی خودرو ادامه داره...یک سری پیر شدن....یک سری فوت کردن....مشکل رسیده به نوه ها ...هنوز حل نشده!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
از خارج آقازاده ها ماشین وارد کنند و گران بفروشند و دلار بخرند و ارز از کشور خارج کنند تا قیمت دلار بره بالا و تورم ایجاد بشه.عجب
تسهیلات خوبی است، یک سری تسهیلات هم برای مهاجرت و اقامت گرفتن آقازاده های عزیز فراهم بشه لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
به اسم جانبازها به کام دلالان و رانتخواران
بعد از گذشت چند دهه از جنگ کی غرامت جنگ از عراقی ها می‌گیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
از کشور دوست و همسایه!؟
جانبازان با درصدهای پایین تر آدم نیستند .این درصد بندی به اینصورت حق و حقوق سایر جانبازان نادیده گرفته ودر حقشان اجحاف می شود.
خود جانبازان که نفعی نمی‌برند بلکه اطرافیانش هستند که منتفع میشوندیک دفعه برای آخرین بار هر چی می‌خواهید به اینها بدهید و تبعیض را تمام کنید حضرت علی در جواب سهم خواهی اینها فرمود من نیامدم اجر اخروی شما را با پاداش دنیوی جایگزین کنم
طرح خوبی است اما جانبازان اعتراضات در ایران در اولویت هستند.
نفت به سریلانکا دادیم و به جای ارز چای گرفتیم
اگر چای را بسته بندی کنیم و صادر به دیگر کشورها کنیم که ارز وارد کنیم خوب است اما اگر قرار باشد همه آنها در داخل مصرف شود خیر

برای مقابله با تحریم های مالی باید از واسطه ها استفاده کرد یعنی به جای ارز کالا وارد کرده و تبدیل به احسن کرد و با کشورهایی که رابطه بهتری برای ورود ارز داریم به آها صادر کنیم
به نام جانباز به کام نماینده و آقازاده و رانتخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
همش به کام جانباز هست. کجاش به نام جانباز بوده؟ نفری ۳ میلیارد حواله می فروشن. یعنی به هر جانباز ۳ میلیارد میرسه به کامش نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
هیچ دقت کردی چرا وقتی برای سردرد میری دکتر ،داروی دل درد برات تجویز می‌کنه!
آپارتاید و تبعیض نژادی یعنی این. در کجای قوانین مجلس شورای اسلامی مردم عادی در اولویت هستند؟ این همه امتیاز برای چه؟ رانت دولتی و قانونی یعنی همین. فساد سراسر قوانین و بخشنامه ها را فرا گرفته.
بعد از جنگ عده ای با استفاده از شرایط آن موقع مثلا ده درصد جانبازی داشتند تبدیل کردند به ۳۰ درصد .
جانباز 70درصد ماشین لوکس برای چی می خواد میخوای د ماشین وارد کنید خب وارد کنید دست از سر جانبازان بر دارید
ظاهراً ایران فقط برای چند درصدی هست که آقایان از اونها همه جوره حمایت میکنن فقط آزادی از هر جهت برای اینهاست . اگر مردم در سال ۵۷ انقلاب کردن که این تبعیض‌ها نباشه .
اول ناله می کردن که خودرو مناسب برای ما در داخل نیست حالا نگرفته دارن حواله ها رو می فروشن به چند برابر قیمت. رسما کاسبی است. اینطوری جهاد و شهادت رو هم زیر سوال می برید
باز رانت و رانت بازی!
یکم سوال و جواب تو ذهن مردم ایجاد نمیشه؟ کلماتی مثل امام، مسولان، ساده زیستی، شهدا و جانبازان، وطن، جانم فدا رهبر ، و ... بعد حالا از اونجا رسیدیم به اینجا که جانبازان عزیز لوکس سوار بشن؟! کاری به اینکه حقشون هست یا نیست نداریم، اون همه عقبه ساده زیستی و ... کجا رفت پس؟! رسیدیم جایی که مسولان که باید الگوی ساده زیستی میبودن الان نمایندگان مجلسش حقوق های 250 میلیون تومانی میگیرن و شاسی بلند و ... هم میگیرن!!
آقای ضیغمی تا حالا خوزستان دیدی ،از اب خوزستان خوردی توی خیابونهاش رانندگی کردی هنوز جای گلوله و ترکش جنگ میتونی ببینی برای دوباره زندگی کردن در دورانی که میگفتند آبادان عروس خاورمیانه هست آیا شانسی داشتند !! با نفت خوزستان همه جا آباد شد خودش ویران شد به سرعتی که میفرمایید میتوانند خودرو وارد کنند به همان سرعت میتوانید اقدام به ساخت خوزستان کنید
جانبازان؟؟؟مگه غیر از اونایی که تو بستر بیماری هستن و یا معلولیت دارن میتونن ماشین انچنانی وارد کنن و سوار بشن؟ راستشو بگید برایه کدوم نهاد و شرکت و اقا زاده اوردین؟
فکر نکنم جانبازان عزیز که الان هزار تا بدبختی دارن و دنبال درمان و دوا و ... هستند بخوان پشت مثلا مرسدس بنز بشینن! این هم میشه به نام جانبازان به کام آقازادگان!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
الان امتیازش بالای دو میلیارد خرید و فروش میشه
چرا تسهیلات برای ماشین های مورد نیاز مردم نیست؟
چرا قوانین مسخره تصویب می شن؟
مسخره هست.
برای طرح جوانی جمعیت هم اگر طرح های اینچنینی می‌گذاشتند بد نبود
من هم جان باز هستم منتهی فکر این روزها را نکرده بودم بعبارتی ترفتم پرونده تشکیل بدم فقط یک پرونده در بنیاد شهید انموقع داشتم الان هم نمیدانم چی شده کجاست کسانیکه طلاعاتی دارند راهنمایی فرمایند لازم به توزیع است تا حالا هیچ کمکی هم از هیچ ارگانی نگرفته ام .
حالا ببين چقدر آدم سالم ميشن جانباز 90 درصد
چه عجله ای خدومین عزیز برای ماشینهای جدید! بیچاره جانبازان
چرا برای جانبازان سی و پنج هزار یورو و امکان وارد کردن انواع ماشین لوکس هست ولی برای مردم عادی وارد کردن ماشین دست دو هم آرزو شده و ارز نیست. یکی جواب بده واقعا چرا؟ می خواین مردم رو در مقابل هم قرار بدین
تعداد زیادی از آزاده ها و جانبازانی که 96 به بعد خودرو گرفتن، ناراضی اند!
تحقیر ملت انجام شد نوبت به تحقیر جانبازان رسید.
میخواهند جانبازان را نیز آلوده کنند
مردم باور نکنید من جانباز ۵۰ درصد هستم رفتم بنیاد برای ثبت نام گفتن به شما تعلق نمی گیره و سال ۹۴ ماشین اقساطی برداشتید
سایتتون فقط تبلیغ شده دیگه شورش رو دراوردید....از آزاردهنده هم گذر کرده
یعنی بمحض ورود میتوانند بفروشند ومیلیاردها تومان سود کنند
بیشتر از این دیگه ارزش جانبازان رو از بین نبرید پیش مردم
آقای دولت لطفا غرامت جنگی که برای هر جانباز ۲۴ میلیارد تومان هست قبلا گرفتید بدهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست