بازدید 332
28 بهمن ماه برگزار می‌شود

آخرین قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

قرعه‌کشی بزرگ جشنواره کارت جادویی بانک تجارت، با هدف اعطای فرصت بیشتر برای کسب امتیاز بالاتر تمدید شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 04 February 2024

آخرین قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، قرعه‌کشی مرحله هشتم جشنواره کارت جادویی که با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» در حال برگزاری است، با هدف ایجاد امکان دریافت امتیاز بیشتر و شانس برنده‌شدن بالاتر مشتریان علاقه‌مند، شنبه 28 بهمن ماه برگزار می‌شود و دارندگان کارت‌های بانک تجارت تنها تا 20 بهمن ماه فرصت دارند که با افزایش مانده موجودی، واریز وجه و استفاده از کارت‌های خود، شانس به دست آوردن جایزه در جشنواره را بالا ببرند.

در این نوبت قرعه‌کشی که آخرین دوره آن خواهد بود، 10 جایزه کارت جادویی یک میلیارد ریالی و ده‌ها جایزه 250 میلیون ریالی به برندگان اعطا می‌شود و علاقه‌مندان به‌حضور در جشنواره می‌توانند با استفاده از کارت بانک تجارت در خرید‌های روزانه، پرداخت قبوض و خرید شارژ اینترنت، شانس خود را محک بزنند.

در جریان این جشنواره، به ازای هر 100 هزار تومان مانده حساب‌ مشتری در هر روز، یک امتیاز به صاحبان کارت تعلق خواهد گرفت و هر اندازه میزان پس‌انداز مشتری در حساب‌ بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهد داشت. همچنین در این جشنواره هر تراکنش واریزی، 60 امتیاز و هر تراکنش همراه بانک 15 امتیاز به همراه خواهد داشت. تنها شرط حضور در هر قرعه کشی داشتن حداقل میانگین حساب بیش از 500 هزار تومان و حداقل یک بار استفاده از کارت تجارت تا 20 بهمن ماه است.

مشتریان برای اطلاع از اسامی برندگان می‌توانند به آدرس https://ctejarat.com/magiccard مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی