بازدید 5396
۱

رمزگشایی پرونده کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد پرونده کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی از ۲۲ فروشنده طلا در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی رمزگشایی شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 17 February 2024


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار کرد: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان در سطح شهر مشهد با ترفند رسید جعلی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی مشهد قرار گرفت؛ در بررسی اظهارات مالباخته‌ها مشخص شد که این افراد فروشنده طلا در سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش طلا بودند و مبالغ بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان از آنها با رسیدساز جعلی در ۲ ماه گذشته کلاهبرداری شده است.

وی افزود: در بررسی یکی از پرونده‌ها مشخص شد مالباخته که جوانی ۲۵ ساله است برای تهیه پول رهن منزل ۶۰ گرم طلای همسرش را در سایت واسطه گر خرید و فروش کالا آگهی کرده و فرد کلاهبردار با تماس با مالباخته در روز تعطیل وی را به مکانی خلوت کشانده و با تحویل طلا با ادعای پرداخت اینترنتی، رسید جعلی به وی نشان داده و تمام اندوخته همسرش را طعمه این فرد شیاد کرده است.

نگهبان تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد با تجمیع اطلاعات به دست آمده از شکایت‌های ثبت شده مالباخته‌ها، متهم ۳۳ ساله را که فردی سابقه‌دار است را شناسایی و پس از چند روز تحقیقات با اشراف اطلاعاتی او را در محدوده خیابان امام خمینی (ره) ردزنی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد، گفت: متهم به محض اینکه متوجه حضور کارآگاهان نامحسوس پلیس آگاهی می‌شود به صورت پیاده از محل متواری می‌شود که با سرعت عمل افسران پلیس و شلیک ۲ تیر هوایی زمین‌گیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه حضوری با مالباخته‌ها تاکنون به ۲۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از فروشنده‌های طلا در سایت دیوار با رسیدهای جعلی در سطح شهر مشهد اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
رو اوج هستیم تو کلاهبرداری.مملکت رو گند برداشته
هیچکس اصلا عین خیالش هم نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست