بازدید 22058

حمید رسایی: لیست جدا می‌دهیم

مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم گروه‌های بیشتری از جریان اصول‌گرا به «اُمناء» بپیوندند، گفت: با این‌حال اگر این امر محقق نشد، تلاش می‌کنیم اشتراکات ما در معرفی لیست با این گروه‌ها حداکثری باشد.
کد خبر: ۱۲۲۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 17 February 2024

به گزارش تابناک، حجت الاسلام «حمید رسایی» مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان در گفت‌وگو با ایرنا، در پاسخ به سوالی در مورد ائتلاف شریان با سایر گروه‌های سیاسی و راهبرد این جبهه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند تا بر اساس شاخصه‌های تعیین شده و شایسته‌گزینی و نفی سهمیه‌بندی، برای تهران لیست ارائه دهند.

وی با اشاره به رایزنی‌ شریان با برخی گروه‌های سیاسی جریان اصول‌گرا، افزود: با «شورای وحدت»، «مصاف» و «رزما» و مجموعه‌های دیگر گفت‌وگو داشتیم و بسیاری از این تشکل‌ها به ائتلاف پیوستند که درنهایت "ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" (اُمناء) شکل گرفت.

مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم گروه‌های بیشتری از جریان اصول‌گرا به این مجموعه بپیوندند، تأکید کرد: با این‌حال اگر این امر محقق نشد، تلاش می‌کنیم اشتراکات ما در معرفی لیست با این گروه‌ها حداکثری باشد و با اشتراک حداکثری وارد انتخابات شویم.

رسایی به بررسی گزینه‌ها در «اُمناء» اشاره کرد و گفت: بنای امناء بر این است، افرادی که بر اساس شاخص‌ها امتیاز بیشتری بیاورند به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه برای ما مهم است گزینه‌ای معرفی کنیم که استقلال داشته باشد و خود را پاسخگوی مردم بداند، نه جریانات قدرتمند پشت صحنه، اظهار کرد: نماینده‌ای که نه «وکیل الدوله» باشد، نه «خصم الدوله»، نه در برابر دولت سنگ‌اندازی کند، نه کارش مدح و ستایش دولت باشد. چرا که وقتی نماینده استقلال داشته باشد بر اساس مصالح ملی عمل می‌کند اما اگر به احزاب و گروه‌ها و پدرخوانده‌ها وابستگی داشته باشد، دیگر نماینده مردم نیست.

مسئول کمیته انتخابات جبهه شریان افزود: ما به دنبال این هستیم که ترکیبی از نیروهای شناخته شده که در بزنگاه‌ها امتحان پس داده باشند را به مردم معرفی کنیم. افرادی که فقط برای پشت میز رفتن آماده نباشند، بلکه برای روی مین رفتن هم آماده باشند.

رسایی در پاسخ به سوالی درمورد نسبت شریان با لیست «شورای وحدت» با بیان اینکه مصاحبه اخیر او با یک رسانه، چند هفته قبل انجام شده بود، تأکید کرد: در همان زمان گفت‌وگو صراحتا به شورای وحدت اعلام کردیم که در عمل باید به شاخص‌گرایی و نفی سهمیه‌باندی پایبند باشد. تأکید کردیم فردی مثل آقای باهنر با شاخص‌های ما هم‌خوانی ندارد و اگر تصور شورای وحدت این است که در ائتلاف با ما می‌تواند به گزینه‌ای مثل باهنر برسد، از ابتدا اعلام کردیم که چنین امری ممکن نیست.

وی هم‌چنین در مورد نسبت شریان با شورای ائتلاف، تصریح کرد: اساسا شریان برای زدن زیر میزشورای ائتلاف تشکیل شده و هر چند در امور متعددی اشتراک داریم، ولی چون از نظر روش و منش انتخاباتی با شانا و تیم آقای قالیباف اختلاف داریم، دنبال ارائه لیست جدا هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۲۴
منم می گم رای نمی دهیم
پس تو میخواستی بری غزه چی شد ؟ مشکل مردم غزه حل شد یا تو به نتایجی که میخواستی رسیدی ؟
اینقدر لیست بدین تا لیسدونتان سربفلک برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی گفتید
بابا این آقای ابراهیم رییسی ، اصولگرا نیست و با جبهه پایداری ها هم نیست. ابراهیم رئیسی به همه رَکب زد. از انتخاب برخی از مدیرانش می توانید تشخیص دهید که اعتقادی به اصولگرایان ندارد.
یکی از نمایندگانی که به اشتباه سر از مجلس در آورده است
من شرکت نمی کنم
من کاری ندارم که کی رای میده کی رای نمیده
ولی اون کسی که به تو رای میده فازش چیه؟!
افاغنه بیشمار وارداتی که برای انتخابات سازماندهی شده‌اند، حتی شما را که ساک عزیمت به غزه را بسته بودی،مشتاق حضور در لیست و خدمت به مردم در مجلس با حقوق ماهانه ۲۷۵ میلیون تومان کرده‌ است .
این مگه مشکلش حل شد ؟ شورای نگهبان سری قبل باید به مردم مشکلش رو میگفت
این آدم در شبانه روز چند بار با خودش هم دعواش میشه و از خودش هم حق السکوت میگیره
40 هزار صندوق سیار!!!!!!!!حتما لیست تون رای میاره نگران نباش رفیق.جاده رو واسه شما آسفالت کردن.
حرف مفت گفتن داره اما خریدار نه
شما واصولگرایان پایگاه مردمی نداریدولی قدرت دارید
این دیگه کیه . حالا نوبت پروژه ریس شدن اینه . پروزه قالیباف تمام شد
نمایندگان بفکر مردم بودن وضع مردم این نبود
اگه مالیات ها رو بردارن شاید رای بدم....کاسب بازاری...کاسب سیار...حتی پزشکان هم از ترس مالیات جرات طبابت ندارن....
الهی این رسایی تند رورأی نیاوردٱمین یارب العالمین
تا اشخاصی مثل این آقا نماینده باشند ایران درست شدنی نیست
رسایی سر تا پاش شره برای مملکت و جریانش هم شریان گذاشته..خدا کنه تو انتخابات مردم فهیم به لیست سیاهش رای ندن تا شاخش بشکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عدم شرکت نکردن در انتخابات مردم همین افراد را به کشور تحمیل میکنه گرچه شرکت کردن و شرکت نکردن در انتخابات هر دو به ضرر مردم هست پربرکت نکردن سقوط اینها را زودتر میکنه
جنگ برای تصاحب قدرت و ثروت....!!!! راستی غزه رفتی و اسراییل را نابود کردی؟؟؟!!!!
اول یک آمار بگیر ببین خودت به خودت رای میدی الله اگه وجدان داشته باشی و به خودت راست بگی
الهی! این جریان تندرو لیست مجزا بده.
برای مردم که اظهر من الشمس است همون عده قلیلی که پای صندوق رأی می روند، هم اینها را قبول ندارند. لااقل به خودشون ثابت بشود. باد کله شأن خالی شود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی