بازدید 1705

روسیه ۱۸ انگلیسی را تحریم کرد

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ۱۸ شهروند انگلیسی را به فهرست تحریم‌های این کشور علیه لندن اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 12 February 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از راشاتودی، در ادامه تحریم‌های غرب و روسیه علیه همدیگر به علت جنگ اوکراین، وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۸ شهروند انگلیسی به فهرست تحریم‌های روسیه علیه انگلیس اضافه شدند.

به نوشته راشاتودی، این افراد تحریم‌شده از نمایندگان تشکیلات نظامی-سیاسی و مجامع علمی و دانشگاهی انگلیس هستند.

دولت انگلیس اخیرا اعلام کرد که در تلاش است تا به بهانه جنگ در اوکراین، دارایی‌های خارجی روسیه را نزد خود مسدود نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر دولت انگلیس اخیراً قانونی را تصویب کرد که بر مبنای آن به لندن اجازه می‌دهد تا زمانی که مسکو غرامتی بابت جنگ به اوکراین نپردازد، تحریم‌های این کشور ادامه خواهد یافت. به نوشته رویترز این قانون، مسیر جدیدی را برای مصادره دارایی‌های روسیه برای تخصیص به بازسازی اوکراین فراهم می کند.

قانون جدید به دولت انگلیس این امکان را می دهد تا تا با اصلاح اهداف تحریمی، تحریم های مسکو را حفظ کند. این قانون می گوید که از تحریم ها می توان برای پرداخت غرامت از سوی روسیه بهره گرفت.

وزیر امور خارجه انگیس در این باره مدعی شد که در حالی که اوکراین به دفاع از خود در برابر روسیه ادامه می دهد، تأثیرات وحشتناک جنگ پوتین روشن است. نیازبه بازسازی اوکراین بسیار زیاد است و خواهد بود. وزیر امور خارجه انگیس افزود: ما از طریق اقدامات جدید امروز خود، رویکرد تحریمی انگلیس را تقویت می‌کنیم و اعلام می کنیم که لندن آماده است تا با استفاده از تحریم‌ها برای اطمینان از پرداخت هزینه های بازسازی از سوی روسیه عمل کند.

از زمان حمله به اوکراین در سال گذشته، انگلیس بیش از ۱۸ میلیارد پوند (۲۳ میلیارد دلار) از دارایی های خارجی روسیه را مسدود کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست