بازدید 4495
۴

پایان گروگان‌گیری در سوئیس با مرگ گروگان‌گیر ایرانی

گروگانگیری در سوئیس با کشته شدن گروگانگیر ایرانی به پایان رسید. مقامات سوئیس می‌گویند گروگان‌گیر یک پناهنده ٣٢ سالە ایرانی بودە است. 
کد خبر: ۱۲۲۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷ 10 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله، بە گفتە مقامات سوئیس، تلاش چند ساعته پلیس برای متقاعد کردن یک گروگان‌گیر ایرانی بە تسلیم شدن بی نتیجە ماند. گروگان‌گیری پس از کشتەشدن گروگان‌گیر بە اتمام رسید. پلیس می‌گوید تمامی ۱۴ گروگان در سلامت کامل هستند.

به گفتە رسانه‌های سوئیس، مذاکره چهار ساعتە نیروهای پلیس و امداد این کشور با گروگان‌گیری کە ۱۴ مسافر و راننده قطاری را با چاقو و تبر به گروگان گرفتە بود، نتیجه بخش نبود و این گروگان‌گیری پس از کشتە شدن گروگان‌گیر بە پایان رسید. مقامات سوئیس می‌گویند گروگان‌گیر یک پناهنده ٣٢ سالە ایرانی بودە است.

شامگاه پنجشنبه ٨ فوریه (١٩ بهمن)، رسانه‌های سوئیس از یک وضعیت گروگان‌گیری در کانتون "وو" در غرب این کشور خبر دادند.

بعدتر مقامات پلیس گزارش دادند کە مردی جوان مسلح بە سلاح‌های سرد "چاقو" و "تبر"، در یک ایستگاه قطار راننده را مجبور بە توقف کردە و او را همراه با ۱۴ مسافر بە گروگان گرفتە است.

رسانه‌های سوئیس گزارش دادەاند کە پلیس از طریق واتساپ و با کمک مترجم زبان فارسی با گروگان‌گیر مذاکرە کردە و سعی شدە کە بە شکل مسالمت‌آمیز به گروگان‌گیری پایان دادە شود. اما گزارش نشدە کە این فرد چە خواستە احتمالی از پلیس داشتە است.

به گفتە مقام‌های پلیس در نهایت تیم‌های امدادی توانستەاند برای لحظاتی فرد گروگان‌گیر را از گروگان‌ها دور کنند. در این حین "برای پرت‌کردن حواس او از مواد منفجرە استفادە " و سپس پلیس وارد عمل شد اما فرد گروگان‌گیر با تبر بە یک پلیس حملە و این افسر نیز در نهایت بە سوی او شلیک کردە است.

مقامات سوئیس می‌گویند کە گروگان‌گیر در دم جان باختە است، اما تمامی گروگان‌ها سالم هستند.

پلیس می‌گوید تحقیقات در این زمینە را آغاز کردە و تا کنون نمی‌تواند بگوید کە انگیزه این فرد از اقدام بە این گروگان‌گیری چه بودە است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خخخخ
حالا باز بیایید بگین فقط پناهنده های افغان اینجوری هستن
مغزهای فراری چه ها که نمی کنند!
جا قحط بود توی سوییس چکار داشتی؟ سوییس گفته در همه چی بی طرفه. حالا چرا رفته طرف گروگانها رو گرفته و گروگانگیر رو کشته این سوالیه که باید از پلیس سوییس بپرسید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست