بازدید 11860
۲

مخالفت رسمی ایران با تغییر ورزشگاه بازی با قطر

فدراسیون فوتبال کشورمان با تغییر محل بازی ایران و قطر مخالفت کرد.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 05 February 2024


به گزارش تابناک، پس از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال قطر به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، فدراسیون این کشور نامه‌ای رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد که دیدار این تیم با تیم ملی فوتبال ایران به جای ورزشگاه الثمامه در ورزشگاه البیت که گنجایش بیشتری دارد، برگزار شود.

AFC این تغییر را منوط به موافقت البته فدراسیون فوتبال ایران دانست و اعلام کرد در صورتی که فدراسیون ایران نیز با تغییر استادیوم موافق باشد، بازی به البیت منتقل خواهد شد اما شب گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال با ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا مخالفت خود را با تغییر محل مسابقه برگزار کردند تا بازی در همان ورزشگاه الثمامه برگزار شود.

این در حالیست که رسانه های قطری همگی امروز عنوان کردند محل برگزاری دیدار تیم ملی این کشور با ایران تغییر کرده اما با مخالفت فدراسیون فوتبال کشورمان به صورت رسمی، این موضوع منتفی شد.

منبع: فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
مگر با درخواست قبلی ایران مبنی بر تغییر مکان بازی و بخشش کارت زرد طارمی موافقت شد که حالا انتظار همراهی ایران را داشته باشند
لطفا به اعضاي كادر تيم ملي برسانيد مراقب آلوده كردن آب وغذاي تيم باشند و اسير حاشيه سازي قطريها در هيچ نقطه ايي از بازي نشوند....
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی