بازدید 1854

بنتو: ایران حریف آسانی نیست

سرمربی پرتغالی امارات می گوید که تیم ملی ایران از بازیکنان باتجربه ای بهره می برد که در سطوح بالایی بازی می کنند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 22 January 2024


به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ تیم های ملی ایران و امارات در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا، فردا به مصاف هم می روند. این دیدار، صدرنشین گروه را مشخص می کند و ملی پوشان با کسب یک تساوی نیز می توانند به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شوند.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی امارات در نشست خبری پیش از این بازی گفت: خودمان را برای این مسابقه آماده کردیم و تا جایی که می شد، بازیکنان ریکاوری انجام دادند. پس از اینکه در دقیقه 37 مسابقه قبل یک بازیکن از تیممان کارت قرمز گرفت، کار برایمان سخت شد. اکنون به دنبال استراتژی متفاوتی جهت دیدار با تیم خوب ایران هستیم.

او ادامه داد: ایران پرقدرت ترین تیم گروه بوده و یکی از بهترین تیم های آسیا است. آنها بازیکنان خوب و توانمند زیادی دارند. انتظار تقابل سختی برابر ایران داریم. تا جایی که توان داشتیم، برای این بازی آماده شده ایم. با تیم حریف مبارزه می کنیم تا به هدفمان یعنی صعود به دور بعد، دست پیدا کنیم.

وی در مورد سابقه تقابل هایش با ایران نیز می گوید: من این شانس را داشته ام که در چهار، پنج سال اخیر چند مرتبه با آنها بازی کنم. در دو دیدار رسمی و یک بازی دوستانه مقابل آنها قرار گرفته ایم. آنها از بازیکنان خیلی خوب و باتجربه ای بهره می برند که بعضی از آنها در مسابقات سطح بالا رقابت می کنند. آنها خیلی وقت است که با هم بازی می‌کنند و تغییرات زیادی نداشته اند.

او گفت: البته ایران بازیکنانی با توانایی‌های فردی دارد که تاثیر چشمگیری روی بازی تیم خود دارند. پیدا کردن نقاط قوت این تیم آسان است اما جلوگیری از این نقاط قوت و مهار آن برای حریف اصلا آسان نیست.

سرمربی امارات می گوید: در سوال قبلی هم گفتم که ایران حریف آسانی نیست. در این مسیر که با ایران بازی داریم، باید هوشیار باشیم. باید خیلی خوب رقابت کنیم تا به نتیجه خوب برسیم. باید حواس مان باشد که در بعضی از دقایق بازی نمی توانیم بازی را در اختیار داشته باشیم و اینجا باید از لحاظ ذهنی خودمان را کنترل کنیم. برای به رسیدن به بهترین نتیجه و جنگیدن برای سه امتیاز، باید تلاش کنیم اما با شیوه‌ای متفاوت با بازی‌های قبلی.

بنتو در پایان و درخصوص انتظارات از تیم ملی امارات گفت: من نمی‌توانم انتظاراتی که مردم دارند را کنترل کنند بنابراین می توانم انتظاراتی که خودم دارم را کنترل کنم و آنها را به بازیکنان منتقل کنم. انتظار من این است که قدم به قدم جلو برویم. من نمی توانم انتظارات تماشاگران و رسانه ها و بقیه را برای بردن رقابت ها کنترل کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی