بازدید 3014
۲

منابع افزایش حقوق بازنشستگان تامین شده است

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳گفت: کمیسیون تلفیق بر اساس مصوبه خود، حقوق کارکنان را از ۱۸ درصد افزایش که در لایحه دولت بود به ۲۰ درصد تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 22 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حاجی بابایی افزود: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۱۰ میلیون تومان تعیین شد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با اشاره به مصوبه کمیسیون درباره برقراری فوق العاده شغل برخی وزارتخانه ها ، بیان کرد: ما با رئیس سازمان برنامه و بودجه توافقاتی داشتیم تا بتوانیم به حقوق بگیرانی نظیر معلمان،کارکنان بخش ورزش ، کارکنان وزارت صمت و وزارت رفاه و مراکز و مشاغل گوناگونی که فوق العاده خاص دریافت نکرده اند، فوق العاده شغل را پرداخت کنیم.

حاجی‌بابایی در ادامه با اشاره به موضوع رشد حقوق بازنشستگان دربودجه سال آینده، گفت: در سال آینده حقوق شاغلین را ۲۰ درصد افزایش دادیم و آن ۲۰ درصد به حقوق بازنشستگان نیز اضافه خواهد شد. همچنین به جز این موضوع، بحث رسیدن به ۹۰ درصد حقوق شاغلین هم تراز، برای بازنشستگان لحاظ می شود و در این رابطه ۴۰ درصد بابت ما به التفاوت حقوق شاغلین هم تراز نیز در سال آینده باید لحاظ شود.

وی بابیان اینکه منابع افزایش حقوقی بازنشستگان تامین شده تاکید کرد: فوق العاده‌ای که برای شاغلین برای سال آینده در نظر گرفتیم ، آن مبلغ هم نیز در رشد حقوق بازنشستگان باید اضافه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خداوکیلی الان 5 سالی هست خود بانک مرکزی تورم را 45 درصد اعلام می کند در صورتی که خیلی بیشتره ولی حقوق ها رو 18 الی 20 درصد
خوش به حال مسئولین چون از چند جا حقوق می گیرن تورم رو احساس نمی کنن برا اونا 20 درصدم زیاده
خوب با این توصیف اگر حقوق کارمندان و کارگران عزیز رو هم 100 درصد افزایش بدن بازم از تورم فاصله دارن من که خداوکیلی شرمنده زن و بچم هستم سفر های خونمون داره روز به روز کم رنگ تر میشه به امید خدا سال دیگه حقوق ها کفاف 5 روز رو هم نمی ده خدایا خیلی زودتر مرا به سوی خود ببر من الان آماده هستم بیا بیا بیا
پس احتمالا یک تورم پنجاه شصت درصدی تو راهه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست