بازدید 2255

زمین خواری میلیاردی با سندسازی جعلی

کد خبر: ۱۲۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 20 January 2024

پلیس کرمان از  تصرف غیرمجاز یک قطعه زمین دولتی  به ارزش 40 میلیارد ریال در محدوده شهر «باغین» در حومه شهرستان کرمان  جلوگیری کرد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس امنیت  اقتصادی کرمان  در تشریح این خبر بیان کرد: نیروهای  پلیس امنیت اقتصادی به دنبال  دریافت گزارشی  از سوی اداره کل منابع طبیعی  مبنی بر تصرف غیرمجاز ۵ هزار متر مربع زمین در محدوده شهر «باغین» این مورد را با شناسایی مالک و بررسی دقیق اسناد و مدارک آن در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ امین یادگارنژاد افزود: در این خصوص  پس از تحقیقات میدانی  و بررسی مدارک موجود مشخص شد چهار  نفر با هویت‌های مشخص این قطعه زمین دارای کاربری  کشاورزی را پس از پایان مدت اجاره از طریق تنظیم اسناد جعلی  به فرد دیگری  فروخته اند که علاوه بر تصرف غیرمجاز این ملک باعث زیان خریداران دیگر هم شده اند.

این مقام انتظامی  با اشاره به این که ارزش این زمین از سوی  کارشناسان مربوط 40 میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: در این زمینه  با تحقیقات  بعدی ماموران، همه افراد مرتبط در جعل اسناد و تصرف غیرمجاز این زمین که مدارک مربوط را خیلی  نزدیک به واقعیت جعل کرده و فرد خریدار را نیز فریب داده بودند، دستگیر شدند و ضمن معرفی و تحویل متهمان  به مرجع قضایی، ملک مدنظر به اموال دولت بازگردانده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست