بازدید 7167
۸

فروشگاه یک بیمارستان در تهران پلمب شد

شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمپ آن را صادر کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷ 15 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزیر دادگستری به همراه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، پاسخگوی دغدغه‌ها و مسائل مردمی بودند که یکی از شهروندان در خصوص گرانفروشی در فروشگاه یک بیمارستان و عدم نظارت‌ها گلایه کرد.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت نظارت و کشف تخلفات به عهده دستگاه‌های نظارتی است و تعزیرات حکومتی به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار، وظیفه رسیدگی به تخلفات را به عهده دارد، افزود: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با شنیدن این گلایه در تماس تلفنی به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران دستور رسیدگی آنی صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی تهران با حضور در فروشگاه این بیمارستان ضمن بررسی و احراز تخلفات، این غرفه را بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا پلمب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلفات این فروشگاه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی بود که فروشنده تمامی این موارد را قبول داشت و دلیل آن را تازه تحویل گرفتن غرفه و نداشتن فرصت برای محاسبه سود قانونی در فروش اقلام اعلام کرد.

محسنی افزود: پرونده تخلف گرانفروشی در فروش کمپوت، تخم مرغ، پنیر و نوشابه تشکیل و به زودی حکم آن صادر می‌شود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، در راستای حضور مؤثر میدانی به عنوان یکی از راهبردهای تعزیرات حکومتی، رؤسای گشت‌های مشترک برای مطالبه گری نظارت صحیح و کافی از دستگاه‌های مسئول به صورت آنی به گزارش‌ها رسیدگی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اگر قرار باشد به این تخلفات رسیدگی بشود.باید تمام فروشگه های اماکنی مثل سالن انتظار فرودگاه ها وایستگاه های قطار.بیمارستانها.ترمینالهای مسافربری.بسیاری از کافه های سطح شهر.... را پلمپ کرد.شما یک چایی وکیک در فرودگاه میل کنید تاببینید چه میگویم
همه فروشگاههای بیمارستانها گرون فروشن...علتش هم اجاره بالایی هست که باید به بیمارستانها بدهند
در میاندواب اکثر نان سنککی گران فروشی میکنند کسی کاری ندارد فرماندار میاندواب در گیر انمتخابات و رای نماینده خودش ایت
خدا از سرشون نگذره
عزیزم به خدا قسم ارائه قیمت بیشتر سلیقه ای شده کار داشتم خانومم رفت یه بسته نوشیدنی آنگور گاز دار با نشان ایکس گرفت داداشم هم قبلش زنگ زده بودم بخره بیاد اورد خودمم قیمتشو ز اینترنت چک کردم 3 قیمت که اصلا نزدیک هم نبودن
فقط همون یک فروشگاهه؟ از فروشگاه فرودگاه بگیر تا فروشگاه راه آهن، ترمینال و بیمارستان و شهر فرش و ... همه گرون فروشی میکنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
تعزیرات اتفاقی گذرش اونجا خورده
اینقدر گزارش میدن مردم به تعزیرات ولی دریغ از رسیدگی
ارتشاح و ... نمیزاره کار درست انجام بشه
به مینی رستورانهای فرودگاه مهرابادهم سری بزنند قیمت غذا حدود 7-8 برابربیرون است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی