بازدید 3432
۳
تیم کی‌روش هم بیشتر امکانات داشت و هم مهره‌های جوان‌تر!

قلعه‌نویی: گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است!

فوتبالیست‌ها در قبال مردم و‌ مملکت خودشان مسوولیتی مهم دارند. این باعث می‌شود در زمین تلاش بیشتری داشته باشند تا دل مردم‌شان را شاد کنند
کد خبر: ۱۲۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 13 January 2024

"اگر قرار است یک تیم مقامی به دست بیاورد در‌ همه مجموعه‌ها از ستادی و‌ مدیریتی گرفته تا فنی باید شرایط خوب وجود داشته باشد." این جمله آغازکننده نشست خبری امیر قلعه‌نویی پیش از بازی با فلسطین در جام ملت‌های آسیا بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قهرمانی با یک دروازه‌بان یا مهاجم خوب به دست نمی‌آید. ما سه دروازه‌بان بسیار خوب داریم نه فقط علیرضا بیرانوند. جام جهانی قبلی و تیم ملی آرژانتین نشان داد که چقدر داشتن یک دروازه‌بان مهم برای قهرمان شدن مهم است. دروازه‌بان آرژانتین با آن سیو عجیب در دقیقه ۱۲۱ نقش مهمی در قهرمانی آنها داشت.

قلعه‌نویی اظهار داشت: ما تلاش‌مان این است که علاوه بر ساختار دفاعی خوب داشتن، فوتبالی هجومی بازی کنیم. فوتبال شاخ و‌برگ‌های زیادی دارد و‌ مثل زندگی است.

او افزود: عمده کار هر مربی دو بخش مهم دارد. مدیریت داخل و بیرون از زمین و بخش فنی! از روزی‌که مسوولیت تیم ملی به من واگذار شد سعی کردم در هر دو حوزه کار را درست جلو ببرم و فکر‌کنم با تلاش همکاران و‌کمک بازیکنان موفق بودم.

من با بازیکنان صحبت کردم و خیلی به نظم تیمی و ایجاد همدلی کمک می‌کنند. به بعضی از آنها گفتم شاید این جام ملتها آخرین جام ملت‌های شما باشد. خودتان کمک کنید یادگاری خوبی برای خودتان و ‌مردم به ارمغان بیاورید. بزرگان تیم هم کمک‌ کردند.

این مربی کهنه‌کار تصریح کرد: مربی بهترین کارش این است که صداقت داشته باشد. هر جایی بودم این مهم را انجام دادم تا در شرایط سخت بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

قلعه نویی به تدارکاتی که کی‌روش در تیم ملی ایران داشت، اشاره کرد و مدعی شد؛ در دو دوره گذشته امکانات و‌ توجه به تیم ملی نسبت به الان بیشتر بود. بچه‌ها هم چهار سال یا هشت سال جوان تر بوده‌اند. با این حال ما آماده‌ایم بهترین خودمان را در هر بازی به نمایش بگذاریم.

قلعه‌نویی درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: اتفاقات در فوتبال خیلی دخیل است. ولی باید با عملکرد خوب این شانس را به سود خودمان سوق بدهیم.

سایر جملات مهم امیر قلعه‌نویی در این نشست را می‌خوانید:

فوتبالیست‌ها در قبال مردم و‌ مملکت خودشان مسوولیتی مهم دارند. این باعث می‌شود در زمین تلاش بیشتری داشته باشند تا دل مردم‌شان را شاد کنند

از روزی که مسوولیت تیم ملی را برعهده گرفتیم، تلاش کردیم بتوانیم تیم را یک پارچه کنیم

قبلا هم یکپارچگی در دوره مربیان زحمت‌کش گذشته وجود داشته، ولی الان ما تلاش کردیم بیشترین حواس مجموعه تیم ملی رفاقت و تمرکز همه بازیکنان و اعضای کادر و‌ مجموعه باشد.

وقتی ما آمدیم شرایط روحی روانی تیم را بالاتر بردیم.

هر بازی برای ما حکم فینال دارد

هیچ تیم ضعیفی در این تورنمنت وجود ندارد و با همه قوا مقابل حریفان قرار می‌گیریم

نسبت به دوره قبلی که من سرمربی بودم فوتبال آسیا پیشرفت زیادی کرده است

در جام جهانی قبلی سه تیم آسیایی از گروه خود صعود کردند و این نشان دهنده سطح پیشرفت است

همه کشورها از نظر فنی و ساختار بهتر شده‌اند ولی ما هم تیم ملی ایران هستیم و از نظر نیروی انسانی بسیار قوی هستیم

لژیونرهای قوی و بازیکنان خوب در لیگ داریم

تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم

تیم ما در داخل و بیرون زمین خیلی قوی و منسجم است

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
این بنده خدا فقط همین حرف ها رو بلد هست. زمان راه آهن و شاهین با آن شیوه قدیمی علی اصغری (پروین) بازی می‌کرد. دقت کنید همان شیوه را در تیم ملی دارد اجرا می‌کند. قهرمانی که دیگر آرزوست مگر در جمع چهار تیم بروند.
این جمله مال عبدالله ویسی است حداقل در نقل قول منصف باشید...
عجب! ایشون مثلا نماینده یک باشگاه فرهنگی - ورزشی هستند!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی