بازدید 6386

مدارس تبریز فردا تعطیل است

پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای آذربایجان شرقی، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو فردا تعطیل است.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 01 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو (اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز سه شنبه مورخه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان نهایی یا داخلی غیر حضوری می‌باشد.

شایان ذکر است؛ امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات مدارس را ترک خواهند نمود.

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست