بازدید 1478
۱
رئیس صداوسیما:

نامزدهای انتخابات می‌توانند از تلویزیون استفاده کنند

رئیس صداوسیما امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند تبلیغات خود را از بستر صداوسیما منتشر کنند.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 27 December 2023

 به گزارش تابناک، رئیس صداوسیما امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند تبلیغات خود را از بستر صداوسیما منتشر کنند.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما، صبح امروز در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: صداوسیما با راه اندازی 200 کانال تبلیغاتی درصدد است تا بستری برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کند تا بتوانند تبلیغات خود را منتشر کنند.

وی افزود: آئین نامه تبلیغاتی توسط صداوسیما تهیه خواهد شد و به ستاد انتخابات کشور ارسال می شود و بعد از تایید به نامزدها ابلاغ می شود؛ نامزدها می توانند تبلیغات خود را آماده کنند و به صداوسیما برای پخش ارسال کنند.

جبلی گفت:  بازدیدکنندگان یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر صدا و سیما در شب یلدا بیشتر بوده است.

رئیس صداوسیما تاکید کرد: همکاران ما با دعوت از حدود ۲۵۰ میهمان از اقشار متنوع در شبکه‌های مختلف به خوبی توانستند به وظایفه خود عمل کنند و نظرسنجی های ما هم نشان می دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صدا و سیما به چه روزی افتاده
بیایید این رو هم امتحان کنیم یک دوره مجلس نداشته باشیم پول میلیاردی صرفه جویی میشه و کشور ممکنه بهتر بشه از نظر اقتصادی و شاسی و سیسمونی و ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی