بازدید 3047
۷

بازدید دادستان تهران از ندامتگاه مرکزی نسوان

دادستان عمومی و انقلاب تهران همراه با هیأت ۹۰ نفره قضات به‌منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان از ندامتگاه مرکزی نسوان تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 27 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی در ادامه روند بازدیدهای مستمر خود از بازداشتگاه‌ها و زندان‌های تهران، به همراه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران و هیأتی متشکل از ۹۰ نفر از معاونین دادستان و قضات در ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان درباره مطالبات آنها، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست معظم قوه قضائیه و در راستای برنامه تحولی قوه قضائیه، به همراه ۹۰ نفر از معاونین و قضات شعب مختلف دادسرای تهران از ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران بازدید داشته و به همراه هیأت مذکور با تمامی مددجویان دیدار و درخواست‌ها و مشکلات آنها بررسی و دستورات لازم و فوری صادر شد.

صالحی افزود: در این بازدید امکانات رفاهی ارائه شده به مددجویان نیز ملاحظه شد که در نتیجه تلاش‌های مدیرکل و کارکنان سازمان زندان‌های استان تهران در این ندامتگاه موقعیت مناسبی فراهم شده تا زندانیان از لحاظ تغذیه، بهداشت و امکانات رفاهی در شرایط خوبی به سر ببرند.

دادستان تهران گفت: عمده درخواست‌های مطرح شده در این بازدید از سوی مددجویان شامل اعمال ماده ۴۷۷، درخواست انتقالی و ارفاقات قانونی از جمله مرخصی، آزادی مشروط، رأی باز و…، بود که به تمام این درخواست‌ها رسیدگی و دستورات لازم و متناسب صادر شد.

صالحی ضمن تشکر از تلاش همکاران قضائی ناظر زندان و مسؤولین و کارکنان اداره کل زندان‌های استان تهران عنوان کرد: چنین بازدیدهایی آثار و برکاتی متعدد و مفیدی دارد که به عنوان مثال می‌توان به فراهم شدن مقدمات آزادی ۴۴ نفر از مددجویان با استفاده از ارفاقات قانونی و صدور دستور آزادی آنها در این بازدید اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
نسوان چی هست ?
از آقای حدادعادل سوال کنید (( نسوان )) از کی واژه فارسی شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
در نظر حدادخان فقط کلمات اروپایی غیرفارسی هستند.کلمات عربی از فارسی هم فارسی تر هستند
چرا "" نسوان "" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و چرا "بانوان " یا " زنان " نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر خوبین شما
نسوان دیگه چیه خب بگو زنان!!!
نسوان جمع مکسر نسا به معنی زن هستش
وقتی در زبان فارسی این واژه وجود داره چرا از عربیش استفاده میشه
هیات 90 نفره؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست