بازدید 4547
۱

آخرین ضربه درویش به یحیی؛ دروغ در شارژ مالی

مرتضی پورعلی‌گنجی که مهمان برنامه زنده شبکه سه برای پخش تلویزیونی دربی بود، به صراحت گفت که پولی وصول نشده است تا دروغ درویش بیشتر نمایان شود.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 18 December 2023

آخرین ضربه درویش به یحیی؛ دروغ در شارژ مالی

مدیریت رضا درویش پرسپولیسی‌ها را حسابی کلافه کرده و صدای عوامل خارجی تیم را هم درآورده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیرعامل پرسپولیس قبل از دربی یکصدودوم هم به رفتارهای عجیبش ادامه داد و نزدیک بود یک بحران دیگر برای یحیی گل‌محمدی در اردوی تیم بسازد.

او که با انتشار خبر رسمی ازسوی باشگاه ، به دروغ مدعی پرداخت کلیه معوقات خارجی‌ها و همچنین ۱۰درصد قرارداد بازیکنان در روز پنجشنبه شده بود، ذهن بازیکنان و کادرفنی را بهم ریخت چون هیچ پیامک واریزی برای اعضا نرفت.

حتی مرتضی پورعلی‌گنجی که مهمان برنامه زنده شبکه سه برای پخش تلویزیونی دربی بود، به صراحت گفت که پولی وصول نشده است تا دروغ درویش بیشتر نمایان شود.

درویش فصل گذشته از سوی منتقدانش تحت فشار قرار گرفت که چرا فردای بازی با سپاهان (بازی برگشت) که تیمش باخته بود به سرخپوشان پرداختی داشت. در همین راستا درویش در یکی از مصاحبه‌هایش در دفاع از این اقدام خود مدعی شد صلاح نیست روز مسابقه و حتی یک روز قبل از آن پرداختی به بازیکنان داشته باشند؛ چراکه ممکن است به حساب‌وکتاب بپردازند و تمرکزشان به‌هم بریزد.

اما مدیرعامل پرسپولیس از یک روز مانده به دربی با حضور در هتل به نفرات خارجی خود پرداختی داشت و مبالغ آنقدر کم بود که برخی از آنها ازجمله گولسیانی حسابی از کوره در رفتند. در سوی دیگر داخلی‌ها هم که قرار بود ۱۰ درصد بگیرند، ۵ درصد برای آنها فراهم شده بود و اگر وساطت گل‌محمدی و کاپیتان‌ها نبود چه‌بسا جو اردوی سرخپوشان حسابی متشنج می‌شد. درهرصورت این بار درویش نشان داد که توصیه‌های خودش را هم چندان جدی نمی‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
عملکرد درویش از ابتدای فصل معلوم بود که دستور را پرسپولیس را زمین بزنه . در نقل و انتقال بازیکن که فقط نگاه کرد و هیچ اقدامی نکرد . هر بازیکنی هم آمد بازیکن آزاد بود . در گرفتن بازیکن خارجی هم اوج فرمانپذیری را انجام داد و حاضر نشد بازیکن های مورد تایید یحیی را جذب کند . بازیکنی جذب کرده و خدا میدونه چقدر دلار حرام شده که یک بچه ۱۵ ساله تیمهای پایه اصول فوتبال را بهتر از آن بلد هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی