بازدید 3889
۴

نکونام: تا بقیه تحریک نکنند، هاشمی‌نسب کاری نمی‌کند

کد خبر: ۱۲۰۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 13 December 2023

نکونام: تا بقیه تحریک نکنند، هاشمی‌نسب کاری نمی‌کند

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی شماره ۱۰۲ تهران گفت: صحبت از قهرمانی استقلال برای ایجاد فشار است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال در واکنش به احتمال درگیری کنار خط توسط مهدی هاشمی‌نسب گفت: هاشمی‌نسب تا موقعی که کسی کاری انجام ندهد، عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

نکونام در واکنش به هجمه‌ها به نیمکت و کادر فنی او در استقلال تصریح کرد: ما هیچ نگرانی نداریم، چون از جنس خودشان هستیم و همه چیز بلدیم! برای دربی قبلی صحبتی ندارم، ولی حداقل امیدوارم اتفاقی که در دربی قبل افتاد و داور در جشن قهرمانی حریف شرکت کرد، دیگر این اتفاق نیفتد! من سال‌های قبل استقلال را به‌عنوان هوادار می‌دیدم، این تیم همیشه از داوری متضرر بوده است.

گزیده صحبت‌های نکونام را بخوانید:

شرایط طوری شد که تیم ما به صدر جدول آمد و حالا صحبت می‌کنند و می‌گویند این تیم باید قهرمان شود.

 نمی‌دانم چرا درباره دیگر تیم‌ها که این همه بازیکن گرفتند و شرایط خیلی بهتری از ما به نسبت پایان فصل‌شان تا الان که بازیکن می‌گیرند، صحبتی نمی‌شود.

 آنهایی که می‌گویند استقلال باید قهرمان شود و فلان بازی را ببرد، برای گذاشتن فشار روی تیم است و از این موضوع آگاهی داریم. به هواداران گفته بودم با برخی جملات سرمان نباید کلاه برود.

 هاشمی‌نسب رُک و صریح حرفش را می‌زند و تا موقعی که کسی کاری انجام ندهد، عکس‌العملی نشان نخواهد داد.

 امروز خدا را شکر دو بازیکن از چهار مصدومان تمرین کردند و باید فردا ببینیم چه تصمیمی خواهیم گرفت.

 اگر در ابتدای فصل می‌گفتم باید بازیکن بگیریم برای همین روزها بود. حداقل تیم‌ها می‌توانند بگویند که در تعطیلی‌ها چقدر مصدوم داشتند. این وسط فقط به نفع تیم‌هایی شد که در آسیا بازی می‌کردند!

از سازمان لیگ می‌خواستیم یک روز بازی ما و فولاد را جلوتر برگزار کند که چون ملی‌پوش نداشتیم این اتفاق نیفتاد و این شرایط واقعا به ما ضربه زد. الان هم مصدوم داریم و امروز خداراشکر دو تا از چهار مصدوم ما تمرین کردند.

هوادار متمول؟ دنبالش هستیم. خودشان تاکید کردند و صحبتی درباره حریف ندارم. با این سقف بودجه، فوتبال ما چند سال دیگر بیشتر دوام نمی‌آورد. شرایط خوب نیست. برای فوتبال باید قانون فوتبالی بنویسیم که روی آن فکر شده و بتواند به فوتبال کمک کند. اما حداقل پنج تیم سقف را رعایت نکرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اولا الان قرار نیس جامی داده بشه خخخخ دوما تو کجا از جنس مایی باره اولیه کنار خطی واسه دربی حالا چند بارم بازی کردی سوما هاشمی نسب رو اوردی فقط واسه هوچی گری با کدوم علم رویه نیمکته
چرا خودتونو قول میزنید همه اینا زیر سر نکونام مطمعن باشید امروز هاشمی نسب ول میکنه طرف پرسپولس
جفتتون بی اصل نسب و هوچی گرید!!!
نابينا ببیند چشم هایش بینا می‌شود این صحنه الکی پنالتی ب سود استقلال گرفتن
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی